Trajanje: 45 - 60 minuta
Učenici se upoznaju s odabranim stvaralaštvom Ive Tijardovića. Nakon slušanja uz prepoznavanje osnovnih glazbenih elemenata iste će naučiti pokazati soundpainting znakovima te će uskoro i sami postati skladatelji. Zajedno ćemo stvarati zvučne slike Splita u kojem je i Tijardović stvarao – zvuk mora, ribarnice, fešte, gužve, ljeta… Svako dijete imat će priliku i voditi grupu i biti njen dio, čime se razvija mašta, koncentracija, osjećaj pripadnosti i zajedništva. Ova radionica prikladna je za svu djecu bez obzira na glazbeno predznanje.
Obrazovni ciljevi:
Odgojno-obrazovni ishodi:
Trajanje: 45 - 60 minuta
Radionica uvodi djecu u svijet Petra Pana kroz glazbenu igru, pokret i improvizaciju. Polazeći od poznatih motiva iz priče (gusari, vile, čarolija, letenje), sudionici stvaraju zvučne slike koristeći tijelo, glas i jednostavne instrumente. Djeca istražuju kako emocije i prostori mogu zvučati, uče osnovne dirigentske geste te zajedno oblikuju glazbene prizore. Radionica ne zahtijeva glazbeno predznanje i prilagođena je djeci različitih sposobnosti.
Obrazovni ciljevi (Glazbena kultura):
Odgojno-obrazovni ishodi (Glazbena kultura):
Trajanje: 45 - 60 minuta
Radionica uvodi djecu u svijet Petra Pana kroz glazbenu igru, pokret i improvizaciju. Polazeći od poznatih motiva iz priče (gusari, vile, čarolija, letenje), sudionici stvaraju zvučne slike koristeći tijelo, glas i jednostavne instrumente. Djeca istražuju kako emocije i prostori mogu zvučati, uče osnovne dirigentske geste te zajedno oblikuju glazbene prizore. Radionica ne zahtijeva glazbeno predznanje i prilagođena je djeci različitih sposobnosti.
Obrazovni ciljevi (Glazbena kultura):
Odgojno-obrazovni ishodi (Glazbena kultura):
Trajanje: 45 - 60 minuta
Radionica uvodi djecu u svijet Petra Pana kroz glazbenu igru, pokret i improvizaciju. Polazeći od poznatih motiva iz priče (gusari, vile, čarolija, letenje), sudionici stvaraju zvučne slike koristeći tijelo, glas i jednostavne instrumente. Djeca istražuju kako emocije i prostori mogu zvučati, uče osnovne dirigentske geste te zajedno oblikuju glazbene prizore. Radionica ne zahtijeva glazbeno predznanje i prilagođena je djeci različitih sposobnosti.
Obrazovni ciljevi (Glazbena kultura):
Odgojno-obrazovni ishodi (Glazbena kultura):
Trajanje: 45 - 60 minuta
Interdisciplinarna radionica Put u Nigdjezemsku namijenjena je učenicima nižih razreda osnovne
škole. Konceptualno se oslanja na omiljeni dječji roman, ujedno i lektirni naslov, o Petru Panu –
dječaku koji nije želio odrasti. Radionica se sastoji od nekoliko kreativnih i međusobno povezanih
aktivnosti koje djecu uvode u čarobni svijet izmišljene zemlje Nigdjezemske te ih potiču da, nadahnuti
pričom, zajedno stvaraju vlastita glazbena i literarna djela. Cilj radionice je uvesti djecu u svijet priče
te ih potaknuti na kreativno izražavanje i suradničko učenje kroz igru, pokret, ritam i stvaranje novih
sadržaja.
O voditeljici:
Jelena Pervan autorica je niza slikovnica i knjiga za djecu te kreatorica literarnih i kreativnih programa za poticanje čitanja i stvaranja priča. Redovito surađuje s vrtićima, školama i knjižnicama diljem Hrvatske, gdje provodi svoje edukativne programe.
Godine 2022. proglašena je ambasadoricom nacionalne kampanje za poticanje čitanja Čitaj mi, a 2023. godine dobitnica je nagrade Ponos Hrvatske za dugogodišnji rad na približavanju književnosti djeci i mladima s teškoćama u razvoju.
Njezine knjige nalaze se na svim popisima Liste dobrih knjiga za djecu, mlade i roditelje, koje objavljuje Hrvatsko knjižničarsko društvo. Jelena je samostalna umjetnica te živi i radi u Splitu.
Kurikularna usklađenost:
Radionica je osmišljena u skladu s nacionalnim kurikulumima za Hrvatski jezik i Glazbenu kulturu u razrednoj nastavi. U nastavku su navedene pripadajući odgojno-obrazovni ciljevi i ishodi.
Hrvatski jezik
Ciljevi:
Ishodi:
Glazbena kultura
Ciljevi:
Ishodi:
Raspored izvedbi možete pronaći ovdje!
Trajanje: 35-40 minuta
Glazbeno-scensko djelo „Petar Pan“ u atraktivnom ruhu koje će zagolicati dječju maštu donosi plesnu priču o radoznalosti, hrabrosti, odrastanju i moći pravog prijateljstva. Inspirirano je romanom J. M. Barrieja i mnogobrojnim adaptacijama koje slave djetinju hrabrost i odanost Petra Pana, djevojčice Wendy i njezine braće te vile Zvončice u borbi protiv zlog Kapetana Kuke. Hvaljeni koreograf Remus Dimache i njegov plesni studio grade priču kakvu Petar Pan, vječni dječak, zaslužuje – od djece djeci. Prelijepa glazba Bruna Bjelinskog utjelovit će poznate rečenice dječaka koji ne želi odrasti: „Ja sam mladost! Ja sam radost!“ Sinergija izvrsne glazbe, književnosti, plesa i likovnosti ostvarit će dvostruku svrhu – zabaviti i poučiti.
Priča o Petru Panu, dječaku koji je odlučio nikada ne odrasti, jedno je od najpoznatijih i najvoljenijih djela dječje književnosti svih vremena. Stvorio ju je škotski pisac James Matthew Barrie, koji je 1904. godine prvi put prikazao svoju kazališnu bajku o Petru, Wendy, Johnu i Michaelu – troje djece koja, vođena Petrovom neustrašivošću i vjerom u nemoguće, lete u čarobnu Nigdjezemsku. Ondje susreću vilu Zvončicu, skupinu Izgubljenih dječaka, Indijance predvođene Tigrastim Ljiljanom, ali i zloglasnog kapetana Kuku i njegova krokodila.
To je svijet beskrajne igre, slobode i mašte. Priča je to o prostoru u kojemu vrijeme ne postoji, a djetinjstvo traje vječno. U svojoj srži, Barriejeva priča govori o snu svakog djeteta: o letu iznad stvarnosti, o potrebi da se sačuva čudo i nevinost u svijetu odraslih.
Akademik Bruno Bjelinski (1909.–1992.) zauzima posebno mjesto u hrvatskoj glazbenoj kulturi 20. stoljeća – kao skladatelj vedrine, humanosti i neiscrpne maštovitosti te kao pedagog: profesor fuge i kontrapunkta koji s studentima nije dijelio samo znanje već i srdačne razgovore i susrete. Njegov stvaralački svijet prožet je radošću života, optimizmom i vedrinom mediteranskog podneblja. Iako je po obrazovanju bio i doktor prava, glazbu je živio kao svoj primarni jezik. U njegovim se djelima prepoznaje sklad između intelekta i emocije, reda i igre, promišljenosti i spontanosti.
Njegov skladateljski stil krase melodičnost, ritmička razigranost, prozračna forma i osebujan orkestralni kolorit. U njegovim se partiturama osjeća toplina juga, mozartovska lakoća i humor, šarm i profinjeni lirizam, ali i snaga kontrapunkta i konstruktivna jasnoća oblika. Bjelinski je ostao vjeran glazbi koja ne robuje avangardnim eksperimentima, nego teži iskrenosti, muzikalnosti i neposrednosti. Njegovo djelo uvijek polazi od duha igre i radosti postojanja.
Balet Petar Pan, dovršen 1966. na otoku Silbi, jedno je od njegovih kapitalnih djela za djecu, uz balete Mačak u čizmama i Pinocchio te operu Pčelica Maja. Bjelinski, koji ima fantastičan opus posvećen djeci i mladima, u ovoj partituri gradi disneyevski glazbeni svijet bogat ritmovima, melodijama i živopisnim kontrastima. Njegova glazba pjeva i pleše, svjetluca i uzlijeće, ali nikada ne banalizira: ispod njezine lakoće osjeća se duboka umjetnička zrelost i savršeno poznavanje zanata koje je duboko ukorijenjeno u 20. stoljeću.
Njegov Petar Pan nije samo balet za djecu, nego i skladateljeva poruka odraslima: unatoč svim životnim kušnjama, treba sačuvati vjeru u ljepotu, igru i čudo, baš poput dječaka koji nije želio odrasti.
Hvaljeni koreograf i baletan Remus Dimache, dugogodišnji solist Baleta Hrvatskoga narodnog kazališta Split, svoje bogato scensko iskustvo, stečeno kroz niz uloga klasičnog i suvremenog repertoara prenosi i u pedagoški i koreografski rad. Kao osnivač Plesnog studija Remus Dimache (nastalog iz Baletnog studija HNK Split), posvetio se odgoju mladih plesača i stvaranju autorskih projekata u kojima spaja disciplinu klasične tehnike s imaginativnošću modernog pokreta.
Njegovi polaznici i suradnici osvajaju priznanja na međunarodnim natjecanjima, poput Dalmatian Dance Trophyja. U svojoj koreografskoj interpretaciji Bjelinskog Petra Pana, Dimache stvara predstavu koja odiše lakoćom, humorom i djetinjom zaigranošću. Njegov prepoznatljiv stil prenosi Barriejevu bajku u svijet čistog pokreta.
Posebna cijena ulaznice - popusti se ne primjenjuju.
Raspored izvedbi možete pronaći ovdje!
Trajanje: 35-40 minuta
Glazbeno-scensko djelo „Petar Pan“ u atraktivnom ruhu koje će zagolicati dječju maštu donosi plesnu priču o radoznalosti, hrabrosti, odrastanju i moći pravog prijateljstva. Inspirirano je romanom J. M. Barrieja i mnogobrojnim adaptacijama koje slave djetinju hrabrost i odanost Petra Pana, djevojčice Wendy i njezine braće te vile Zvončice u borbi protiv zlog Kapetana Kuke. Hvaljeni koreograf Remus Dimache i njegov plesni studio grade priču kakvu Petar Pan, vječni dječak, zaslužuje – od djece djeci. Prelijepa glazba Bruna Bjelinskog utjelovit će poznate rečenice dječaka koji ne želi odrasti: „Ja sam mladost! Ja sam radost!“ Sinergija izvrsne glazbe, književnosti, plesa i likovnosti ostvarit će dvostruku svrhu – zabaviti i poučiti.
Priča o Petru Panu, dječaku koji je odlučio nikada ne odrasti, jedno je od najpoznatijih i najvoljenijih djela dječje književnosti svih vremena. Stvorio ju je škotski pisac James Matthew Barrie, koji je 1904. godine prvi put prikazao svoju kazališnu bajku o Petru, Wendy, Johnu i Michaelu – troje djece koja, vođena Petrovom neustrašivošću i vjerom u nemoguće, lete u čarobnu Nigdjezemsku. Ondje susreću vilu Zvončicu, skupinu Izgubljenih dječaka, Indijance predvođene Tigrastim Ljiljanom, ali i zloglasnog kapetana Kuku i njegova krokodila.
To je svijet beskrajne igre, slobode i mašte. Priča je to o prostoru u kojemu vrijeme ne postoji, a djetinjstvo traje vječno. U svojoj srži, Barriejeva priča govori o snu svakog djeteta: o letu iznad stvarnosti, o potrebi da se sačuva čudo i nevinost u svijetu odraslih.
Akademik Bruno Bjelinski (1909.–1992.) zauzima posebno mjesto u hrvatskoj glazbenoj kulturi 20. stoljeća – kao skladatelj vedrine, humanosti i neiscrpne maštovitosti te kao pedagog: profesor fuge i kontrapunkta koji s studentima nije dijelio samo znanje već i srdačne razgovore i susrete. Njegov stvaralački svijet prožet je radošću života, optimizmom i vedrinom mediteranskog podneblja. Iako je po obrazovanju bio i doktor prava, glazbu je živio kao svoj primarni jezik. U njegovim se djelima prepoznaje sklad između intelekta i emocije, reda i igre, promišljenosti i spontanosti.
Njegov skladateljski stil krase melodičnost, ritmička razigranost, prozračna forma i osebujan orkestralni kolorit. U njegovim se partiturama osjeća toplina juga, mozartovska lakoća i humor, šarm i profinjeni lirizam, ali i snaga kontrapunkta i konstruktivna jasnoća oblika. Bjelinski je ostao vjeran glazbi koja ne robuje avangardnim eksperimentima, nego teži iskrenosti, muzikalnosti i neposrednosti. Njegovo djelo uvijek polazi od duha igre i radosti postojanja.
Balet Petar Pan, dovršen 1966. na otoku Silbi, jedno je od njegovih kapitalnih djela za djecu, uz balete Mačak u čizmama i Pinocchio te operu Pčelica Maja. Bjelinski, koji ima fantastičan opus posvećen djeci i mladima, u ovoj partituri gradi disneyevski glazbeni svijet bogat ritmovima, melodijama i živopisnim kontrastima. Njegova glazba pjeva i pleše, svjetluca i uzlijeće, ali nikada ne banalizira: ispod njezine lakoće osjeća se duboka umjetnička zrelost i savršeno poznavanje zanata koje je duboko ukorijenjeno u 20. stoljeću.
Njegov Petar Pan nije samo balet za djecu, nego i skladateljeva poruka odraslima: unatoč svim životnim kušnjama, treba sačuvati vjeru u ljepotu, igru i čudo, baš poput dječaka koji nije želio odrasti.
Hvaljeni koreograf i baletan Remus Dimache, dugogodišnji solist Baleta Hrvatskoga narodnog kazališta Split, svoje bogato scensko iskustvo, stečeno kroz niz uloga klasičnog i suvremenog repertoara prenosi i u pedagoški i koreografski rad. Kao osnivač Plesnog studija Remus Dimache (nastalog iz Baletnog studija HNK Split), posvetio se odgoju mladih plesača i stvaranju autorskih projekata u kojima spaja disciplinu klasične tehnike s imaginativnošću modernog pokreta.
Njegovi polaznici i suradnici osvajaju priznanja na međunarodnim natjecanjima, poput Dalmatian Dance Trophyja. U svojoj koreografskoj interpretaciji Bjelinskog Petra Pana, Dimache stvara predstavu koja odiše lakoćom, humorom i djetinjom zaigranošću. Njegov prepoznatljiv stil prenosi Barriejevu bajku u svijet čistog pokreta.
Posebna cijena ulaznice - popusti se ne primjenjuju.
Raspored izvedbi možete pronaći ovdje!
Trajanje: 35-40 minuta
Glazbeno-scensko djelo „Petar Pan“ u atraktivnom ruhu koje će zagolicati dječju maštu donosi plesnu priču o radoznalosti, hrabrosti, odrastanju i moći pravog prijateljstva. Inspirirano je romanom J. M. Barrieja i mnogobrojnim adaptacijama koje slave djetinju hrabrost i odanost Petra Pana, djevojčice Wendy i njezine braće te vile Zvončice u borbi protiv zlog Kapetana Kuke. Hvaljeni koreograf Remus Dimache i njegov plesni studio grade priču kakvu Petar Pan, vječni dječak, zaslužuje – od djece djeci. Prelijepa glazba Bruna Bjelinskog utjelovit će poznate rečenice dječaka koji ne želi odrasti: „Ja sam mladost! Ja sam radost!“ Sinergija izvrsne glazbe, književnosti, plesa i likovnosti ostvarit će dvostruku svrhu – zabaviti i poučiti.
Priča o Petru Panu, dječaku koji je odlučio nikada ne odrasti, jedno je od najpoznatijih i najvoljenijih djela dječje književnosti svih vremena. Stvorio ju je škotski pisac James Matthew Barrie, koji je 1904. godine prvi put prikazao svoju kazališnu bajku o Petru, Wendy, Johnu i Michaelu – troje djece koja, vođena Petrovom neustrašivošću i vjerom u nemoguće, lete u čarobnu Nigdjezemsku. Ondje susreću vilu Zvončicu, skupinu Izgubljenih dječaka, Indijance predvođene Tigrastim Ljiljanom, ali i zloglasnog kapetana Kuku i njegova krokodila.
To je svijet beskrajne igre, slobode i mašte. Priča je to o prostoru u kojemu vrijeme ne postoji, a djetinjstvo traje vječno. U svojoj srži, Barriejeva priča govori o snu svakog djeteta: o letu iznad stvarnosti, o potrebi da se sačuva čudo i nevinost u svijetu odraslih.
Akademik Bruno Bjelinski (1909.–1992.) zauzima posebno mjesto u hrvatskoj glazbenoj kulturi 20. stoljeća – kao skladatelj vedrine, humanosti i neiscrpne maštovitosti te kao pedagog: profesor fuge i kontrapunkta koji s studentima nije dijelio samo znanje već i srdačne razgovore i susrete. Njegov stvaralački svijet prožet je radošću života, optimizmom i vedrinom mediteranskog podneblja. Iako je po obrazovanju bio i doktor prava, glazbu je živio kao svoj primarni jezik. U njegovim se djelima prepoznaje sklad između intelekta i emocije, reda i igre, promišljenosti i spontanosti.
Njegov skladateljski stil krase melodičnost, ritmička razigranost, prozračna forma i osebujan orkestralni kolorit. U njegovim se partiturama osjeća toplina juga, mozartovska lakoća i humor, šarm i profinjeni lirizam, ali i snaga kontrapunkta i konstruktivna jasnoća oblika. Bjelinski je ostao vjeran glazbi koja ne robuje avangardnim eksperimentima, nego teži iskrenosti, muzikalnosti i neposrednosti. Njegovo djelo uvijek polazi od duha igre i radosti postojanja.
Balet Petar Pan, dovršen 1966. na otoku Silbi, jedno je od njegovih kapitalnih djela za djecu, uz balete Mačak u čizmama i Pinocchio te operu Pčelica Maja. Bjelinski, koji ima fantastičan opus posvećen djeci i mladima, u ovoj partituri gradi disneyevski glazbeni svijet bogat ritmovima, melodijama i živopisnim kontrastima. Njegova glazba pjeva i pleše, svjetluca i uzlijeće, ali nikada ne banalizira: ispod njezine lakoće osjeća se duboka umjetnička zrelost i savršeno poznavanje zanata koje je duboko ukorijenjeno u 20. stoljeću.
Njegov Petar Pan nije samo balet za djecu, nego i skladateljeva poruka odraslima: unatoč svim životnim kušnjama, treba sačuvati vjeru u ljepotu, igru i čudo, baš poput dječaka koji nije želio odrasti.
Hvaljeni koreograf i baletan Remus Dimache, dugogodišnji solist Baleta Hrvatskoga narodnog kazališta Split, svoje bogato scensko iskustvo, stečeno kroz niz uloga klasičnog i suvremenog repertoara prenosi i u pedagoški i koreografski rad. Kao osnivač Plesnog studija Remus Dimache (nastalog iz Baletnog studija HNK Split), posvetio se odgoju mladih plesača i stvaranju autorskih projekata u kojima spaja disciplinu klasične tehnike s imaginativnošću modernog pokreta.
Njegovi polaznici i suradnici osvajaju priznanja na međunarodnim natjecanjima, poput Dalmatian Dance Trophyja. U svojoj koreografskoj interpretaciji Bjelinskog Petra Pana, Dimache stvara predstavu koja odiše lakoćom, humorom i djetinjom zaigranošću. Njegov prepoznatljiv stil prenosi Barriejevu bajku u svijet čistog pokreta.
Posebna cijena ulaznice - popusti se ne primjenjuju.
Saša Jakelić
Orkestar Hrvatske ratne mornarice
Dirigent: Tonči Ćićerić
Koncert „Back to the King” obilježava 90. rođendan Elvisa Presleya posebnim programom u kojem Orkestar Hrvatske ratne mornarice i tenor Saša Jakelić izvode njegove najpoznatije pjesme. Publika će čuti presjek Presleyjeva stvaralaštva, od ranog rockabillyja i filmskih hitova do emotivnih balada iz kasnijih godina, u izvedbama koje ističu i maestoznost originala i zvučnu dimenziju puhačkog orkestra.
Saša Jakelić, koji je uz Elvisovu glazbu i odrastao, svoj je glazbeni put gradio na spoju tradicije i modernog izričaja, a njegova dugogodišnja suradnja s Orkestrom HRM-a i dirigentom Tonćem Ćićerićem ovom programu daje interpretativnu koherentnost. Orkestar Hrvatske ratne mornarice, jedan od najistaknutijih hrvatskih puhačkih sastava, i u ovom se projektu potvrđuje kao ansambl koji tradicionalni zvuk uspješno širi prema stilovima popularne glazbe, pritom zadržavajući visoku razinu umjetničkog standarda.
„Back to the King” donosi večer u kojoj se susreću američka popularna tradicija i orkestralna virtuoznost. Svojom izvedbenom energijom i vješto oblikovanim aranžmanima koncert podsjeća na značaj Elvisova opusa i pokazuje zbog čega Elvis Presley ostaje nezaobilaznom figurom svjetske glazbene baštine.




