Umjetnica minimalističkih nota, srpska pijanistica međunarodne karijere Branka Parlić, posvećuje se izvedbi glazbe 20. i 21. stoljeća, posebno skladatelja minimalizma i postminimalizma, poput Philipa Glassa, Michaela Nymana, Wima Martensa i Arvoa Pärta. U programu objedinjenom nazivom Cinéma spaja dva različita, a opet vrlo bliska autora, Erica Satija i Philipa Glassa. Eric Satie, čiji je sažet, ispražnjen glazbeni jezik nagovijestio minimalizam kasnijih skladatelja kao što su John Cage ili John Adams. Glasovite su njegove suradnje s umjetnicima kao što su Jean Cocteau, Sergej Djagiljev ili Pablo Picasso, a manje je poznato da je Satie autor nekih od prvih filmskih partitura – njegova suradnja za film Entr'acte Renéa Claira, urodila je skladbom Cinéma, prvom skladbom osmišljenom tako da bude zvučna pozadina koja se nesvjesno sluša. Gnossiennes su među najpoznatijim Satiejevim kompozicijama, a inspiracija, pretpostavlja se, dolazi iz Satiejeve povezanosti s gnostičkim sektama. Jedan od najznačajnijih predstavnika minimalizma, Philip Glass, poznati je autor filmske glazbe, njegova se filmska glazba afirmira na koncertnoj pozornici – jedinstvena percepcija vremenskog protoka u glazbi minimalizma sigurno je nešto što je Glassu privuklo Stephena Daldryja, za suradnju na filmu Sati iz 2002. godine. Uz glazbu iz filma Entr'acte Erica Satija i filma Sati (The Hours) Philipa Glassa u aranžmanima za klavir, na programu su i Glassova antologijska kompozicija Metamorphosis br. 2 i Satijeva Gnossienne No.4.
Eksperimentalni, nadrealistički film Entr'acte, (crno/bijeli, nijemi u trajanju od 20 minuta) emitiran je u pauzi između dva čina baleta Relache. Muziku za balet i za film skladao je Erik Satie (1866-1925), a scenarij potpisuje Francis Picabia (1879-1953). Premijera je održana 1924. godine u Parizu. U partituri pod nazivom Cinema koju je pisao za ovaj kratki film Satie je koristio produžene repeticije i na taj način uklapao trajanje muzike sa kadrovima filma. Iz tog se razloga ova muzika smatra prvom filmskom muzikom.
Prije izvođenja kompozicije i projekcije filma publika će kratkom pričom biti upoznata s bitnim činjenicama vezanim za muziku i film, koji je bio tek drugi film u bogatom filmskom opusu Rene Klera (Rene Clair, 1898-1981), u ulozi režisera.
U filmu se pojavljuje veliki broj aktera tadašnje pariške umetničke scene među kojima su: Francis Picabia, Erik Satie, Man Ray, Marcel Duchamp, Ian Borlin i Rolf de Mare.