Model prodaje: organizirana prodaja za škole i vrtiće tijekom školske godine / slobodna prodaja
Termini: po dogovoru
Interaktivna glazbena radionica Camille Saint-Saëns Karneval životinja: Od ideje do skladanja učenicima predmetne nastave približit će skladateljski poziv putem fantastične suite omiljene svim uzrastima ljubitelja klasične glazbe. Kako je Camille Saint-Saëns dobio ideju za ovu zoološku fantaziju, kojim se postojećim skladbama nadahnuo, koje je glazbene citate koristio te na koga je od suvremenih skladatelja njegov rad ostavio trag, publika će saznati aktivno sudjelujući u izvedbi odabranih stavaka. Imitirat će tromi hod slonova i usvojiti metar, zaplesati kankan u različitim tempima, ocrtavati pokretima melodiju te tjeloglazbom obogatiti izvorni skladateljski zapis. Pri izvedbi članovi publike nisu pasivni promatrači već se aktivno uključuju u izvedbu plesom i tjeloglazbom te ih se potiče na iznošenje spoznaja, doživljaja i kritičko mišljenje.
Obrazovni ciljevi:
- Upoznavanje s Javnom ustanovom u kulturi Hrvatski dom Split
- Osvještavanje važnosti glazbe i kulture u širem smislu
- Upoznavanje s koncertnimm bon tonom
- Upoznavanje s biografijom skladatelja, djelom, pojedinim stavcima, glazbenim sastavnicama, načinom skladanja, citatima i parafrazama u glazbi i drugo
- Omogućavanje društveno-emocionalnog razvoja učenika
- Poticanje razvoja glazbenih sposobnosti svih učenika u skladu s individualnim sposobnostima pojedinca
- Poticanje učenika na aktivno bavljenje glazbom i sudjelovanje u kulturnom životu zajednice
- Poticanje razvijanja glazbenoga ukusa i kritičkoga mišljenja
- Poticanje razumijevanja interdisciplinarnih karakteristika i mogućnosti glazbe
- Osvještavanje vrijednosti regionalne, nacionalne i europske kulturne baštine u kontekstu svjetske kulture
Odgojno-obrazovni ishodi:
- Učenik poznaje određeni broj skladbi
- Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe
- Učenik sviranjem i/ili pokretom izvodi umjetničku, tradicijsku, popularnu ili vlastitu glazbu
- Sudjeluje u različitim glazbenim igrama i aktivnostima glazbenog stvaralaštva
- Učenik na osnovu slušanja glazbe i aktivnog muziciranja prepoznaje različite vrste glazbe
- Učenik temeljem slušanja razlikuje, opisuje i uspoređuje obilježja različitih vrsta glazbe
- Učenik na temelju slušanja prepoznaje različite glazbene vrste
- Učenik slušno prepoznaje obilježja glazbe različitih glazbeno-stilskih razdoblja
- Učenik upoznaje glazbu u autentičnom okružju