“Okovani Prometej”, 2021./22.(100 varenih samostojećih lanaca kružolikog postava visine 210 cm, kamenje, video projekcija na zidu, zvuk Skrjabinove simfonije)
Jedni od najvećih predstavnika ideala sveobuhvatnog umjetničkog djela (njem. Gesamtkunstwerk) bili su Wagner i Skrjabin koji su svoja djela ponekad stvarali ravnopravnom i naglašenom suradnjom više oblika umjetnosti. Njihov nedovršeni misterij trebao je biti sinteza svih umjetnosti. Ideal ujedinjenja svih umjetničkih vrsta najviše su htjeli izvesti preko kazališta.
Instalacija je koja povezuje mit o Prometeju, grčkome bogu koji je smrtnicima dao vatru. Upravo je ta priča bila inspiracija kompozitoru Aleksandru Skrjabinu za simfoniju Prometej / Poema vatre. Ova je instalacija nastala inspirirana upravo Skrjabinom i Eshilom, odnosno pričom o Okovanomu Prometeju. Grčki tragičar Eshil je svojevremeno znatno unaprijedio opremu pozornice (slikarijama, kazališnim strojevima, trubljama, pojavama duhova) te je uz to upotrebljavao prave scenske efekte. Drame je spajao u sadržajne cjeline trilogija te je time stvorio mogućnost vremenske perspektive velikog stila. Wagner je smatrao da su grčke tragedije iz Eshila bili dosad najbolji primjeri ukupne umjetničke sinteze.
Nedovršeni misterij za Skrjabina bila je sinteza svih umjetnosti, a predviđao je čak i upotrebu mirisa. Pojedine je glazbene tonove vezivao uz određene boje, te je tako u Prometeju skladao i dionicu za svjetlosni glasovir, odnosno da se prema pojedinim djelovima simfonije prjiciraju različita obojana svjetla unutar prostora. U tom je djelu koristio svoj mistični akrod, poznat i kao Prometejev akord.
Instalacija Okovani Prometej sastoji se od varenih lanaca, video projekcije te glazbenog ulomka. Uz ovaj rad je projiciran montirani video svjetskih požara skinutih sa interneta kao prikaz ljudske katastrofe današnjice, koja svojim mjenjanjem nijansi spektra boja (kao primjer mjenjanja boje u Skrjabinovom ulomku) daje naglasak i na povezanosti sa zvukom. Kroz rad je dan naglasak na povezivanje čvrste konstrukcije instalacije prikaza okovanosti, obojane slike videa požara i Skrjabinove simfonije kao pojačani doživljan Gesamstkunstwerka, odnosno sveobuhvatnog umjetničkog djela.
“Što? Vatre plam sad ima stvor kratkovjeki?...
…Pomažuć smrtinicima, sad padoh u jad.”
(ulomak iz Eshilovog “Okovanog Pormeteja”)
Simfonijska bajka Peća i vuk napisana je svrhu edukacije najmlađih kazališnih gledatelja. Skladana je za gudački orkestar kojem su pridruženi puhačka sekcija i udaraljke, kao i narator. Svaki je lik priče predstavljen jednim instrumentom. Radnja je jednostavna - dječak Peća provodi dane u djedovoj kućici u šumi. Jednog dana ostavi otvorena vrata dvorišne ograde i krene na livadu. Djed upozorava Peću na opasnost od vuka, ali Peća mu ne vjeruje, bježi od kuće i kreće u susret opasnosti.
Simfonijska bajka Peća i vuk napisana je svrhu edukacije najmlađih kazališnih gledatelja. Skladana je za gudački orkestar kojem su pridruženi puhačka sekcija i udaraljke, kao i narator. Svaki je lik priče predstavljen jednim instrumentom. Radnja je jednostavna - dječak Peća provodi dane u djedovoj kućici u šumi. Jednog dana ostavi otvorena vrata dvorišne ograde i krene na livadu. Djed upozorava Peću na opasnost od vuka, ali Peća mu ne vjeruje, bježi od kuće i kreće u susret opasnosti.
...
Popusti se primjenjuju! Više informacija o prodaji i popustima u sezoni 2024./2025. možete pronaći ovdje.
Simfonijska bajka Peća i vuk napisana je svrhu edukacije najmlađih kazališnih gledatelja. Skladana je za gudački orkestar kojem su pridruženi puhačka sekcija i udaraljke, kao i narator. Svaki je lik priče predstavljen jednim instrumentom. Radnja je jednostavna - dječak Peća provodi dane u djedovoj kućici u šumi. Jednog dana ostavi otvorena vrata dvorišne ograde i krene na livadu. Djed upozorava Peću na opasnost od vuka, ali Peća mu ne vjeruje, bježi od kuće i kreće u susret opasnosti.
Simfonijska bajka Peća i vuk napisana je svrhu edukacije najmlađih kazališnih gledatelja. Skladana je za gudački orkestar kojem su pridruženi puhačka sekcija i udaraljke, kao i narator. Svaki je lik priče predstavljen jednim instrumentom. Radnja je jednostavna - dječak Peća provodi dane u djedovoj kućici u šumi. Jednog dana ostavi otvorena vrata dvorišne ograde i krene na livadu. Djed upozorava Peću na opasnost od vuka, ali Peća mu ne vjeruje, bježi od kuće i kreće u susret opasnosti.
Simfonijska bajka Peća i vuk napisana je svrhu edukacije najmlađih kazališnih gledatelja. Skladana je za gudački orkestar kojem su pridruženi puhačka sekcija i udaraljke, kao i narator. Svaki je lik priče predstavljen jednim instrumentom. Radnja je jednostavna - dječak Peća provodi dane u djedovoj kućici u šumi. Jednog dana ostavi otvorena vrata dvorišne ograde i krene na livadu. Djed upozorava Peću na opasnost od vuka, ali Peća mu ne vjeruje, bježi od kuće i kreće u susret opasnosti.
Simfonijska bajka Peća i vuk napisana je svrhu edukacije najmlađih kazališnih gledatelja. Skladana je za gudački orkestar kojem su pridruženi puhačka sekcija i udaraljke, kao i narator. Svaki je lik priče predstavljen jednim instrumentom. Radnja je jednostavna - dječak Peća provodi dane u djedovoj kućici u šumi. Jednog dana ostavi otvorena vrata dvorišne ograde i krene na livadu. Djed upozorava Peću na opasnost od vuka, ali Peća mu ne vjeruje, bježi od kuće i kreće u susret opasnosti.
Simfonijska bajka Peća i vuk napisana je svrhu edukacije najmlađih kazališnih gledatelja. Skladana je za gudački orkestar kojem su pridruženi puhačka sekcija i udaraljke, kao i narator. Svaki je lik priče predstavljen jednim instrumentom. Radnja je jednostavna - dječak Peća provodi dane u djedovoj kućici u šumi. Jednog dana ostavi otvorena vrata dvorišne ograde i krene na livadu. Djed upozorava Peću na opasnost od vuka, ali Peća mu ne vjeruje, bježi od kuće i kreće u susret opasnosti.
Chui je hvaljeni svemirski jazz rock bend koji donosi jazz u jednu novu galaksiju. Snažno inspiriran znanstvenom fantastikom, osmislili su jedinstvenu mješavinu glazbe, čvrsto ukorijenjenu u jazzu, ali i hrabro se okušavajući u drugim žanrovima. Canterbury prog rock, brojni stilovi elektronske glazbe u rasponu od techna do punka i stonera, hip hop ritmova, čak i jazzcore – sve se može pronaći u Chuijevoj pjesmarici. Chui je dijete Tonija Starešinića, već etabliranog klavijaturista na hrvatskoj glazbenoj sceni koji je osnovao Chui 2012 godine. Vojkan Jocić, šest puta nagrađivan Najboljim jazz saksofonistom u Hrvatskoj, pridružio se bendu godine 2014., a 2016. bubnjar Ivan Levačić ( ABOP, ELEVEN) i basist Konrad Lovrenčić (Elemental, Kries) upotpunili su sadašnju postavu.
Chui je objavio svoj prvi istoimeni album 2012. i do danas je za Dancing Bear records objavio 7 studijskih albuma od koji su posebno zapaženi „Third sun from the stone" koji je proglašen najboljim hrvatskim albumom 2015. godine prema izboru glazbenih kritičara, zatim „Chui ovu glazbu“ kojeg su snimili u suradnji sa Jazz orkestrom Hrvastke radiotelevizije koji je Chuiu donio prve Porine, dvostruki epski album "Zagreb Berlin" koji Chuiju donosi pregršt nagrada, a proglašen je domaćim albumom godine (2022.) te najnoviji Do Zvijezda objavljen prošle godine s kojim je Chui i doslovno poletio do zvijeda. Naime skladba sa albuma Svemir ima novi pozivni je kao himna Crocubea prvog hrvatskog satelita je ugrađena u memoriji satelita te pomoću Space X rakete lansirana u svemir i trenutno kruži u orbiti oko planete.
Bend je također ostvario odličnu suradnju sa glazbenom divom Josipom Lisac u pjesmi Tebi putujem. Chui je nastupio na Eurosonic Noorderslagu (Nizozemska), Dimensions Festival (Hrvatska), INmusic Festival (Hrvatska), Kaunas Biennale, (Litva), MENT Festival (Slovenija), BUSH (Mađarska) i brojnim drugim jazz i alternativnim festivalima. Chui je također skladao glazbu za Film Waltera Rutthmana "Berlin: Die Sinfonie der Großstadt" (1927.) koju je izvodio u živo na filmskim festivalima(Motovun, Pula)i u kino dvoranama diljem Hrvatske. Chui je skladao te u živo izvodio i glazbu za kalazišnu predstavu Hairy Hairy Mouth Litavskog kazališta Psilicone Theatre čija se premijera održala u Kaunas bienalu, a predstavu su izvodili i u Berlinu.