Ansambl Dialogos povest će vas u šetnju kroz pariške salone i café-concert s početka 20. stoljeća, ususret pjesnicima, glazbenicima, glumcima i ekscentricima inspiriranima srednjim vijekom.
U intimnoj, frivolnoj, jetkoj i vijugavoj šetnji Parizom iz vremena belle époque susrest ćemo ponajprije zanimljiv i kontroverzan lik Yvette Guilbert (1865. – 1944.), pjevačice, glumice, književnice i intelektualke. Guilbert je pjevala bogat glazbeni repertoar café-concerta, glumila u kazalištu i filmovima, pisala prozu, a autorica je i priručnika o vokalnoj interpretaciji. U suradnji s muzikologom Jeanom Beckom revitalizirala je izvedbu truverskih i trubadurskih srednovjekovnih pjesama koje je (uz klavirsku pratnju!) izvodila i u njujorškome Carnegie Hallu.
Uz Yvette Guilbert čut ćemo i skladbe ekscentričnoga gospodina s Montmartrea u baršunastome odijelu Erika Satieja (1866. – 1925.), čiji je glazbeni svijet pun neogotičkih sanjarija, a svratit ćemo na trenutak i u rafinirani svijet Clauda Debussyja (1862. – 1918.) koji je kao nitko drugi znao uroniti impresionističke madelaine u krhke šalice skrivenih srednjovjekovnih modalnih melodija. Gotovo svi akteri ovoga programa susretali su se u čuvenom kabaretu Le Chat Noir na Montmartreu, ovjekovječenom na brojnim plakatima Toulousea-Lautreca: kabaretski stil se na tadašnjem Montmartreu miješa s neomedijevizmom, a recitator Vincent Hyspa (1865. – 1938.), piše nevjerojatno duhovite i ironične tekstove za Satieja i Debussyja.
Nit vodilja ovoga programa nipošto nije želja za povijesnom rekonstrukcijom jedne druge povijesne rekonstrukcije... Istina je da su umjetnici belle époque bili inspirirani srednjim vijekom i antikom, ali su u svojim inspiracijama znali sačuvati puno ironije i elegancije. Ponekad bi se poslužili pravim srednjovjekovnim napjevima i izvodili ih uz aromatičnu, gotovo „karameliziranu” klavirsku pratnju, ponekad bi slobodno citirali fragmente gregorijanskih napjeva, a ponekad bi vješto izmišljali nova djela i vješto ih predstavljali kao glazbene i poetske arhivske raritete izvučene iz duboke prošlosti...
Na našem programu nalazi se tako i nekoliko Chansons de Bilitis Claudea Debussyja. Tekstove tih predivnih erotskih meditacija napisao je Pierre Louÿs (1870. – 1925.) koji isprva jednostavno nije odolio i pripisao ih je misterioznoj grčkoj pjesnikinji Bilitis, navodno suvremenici čuvene Sapfe. Louÿs je izmislio čak i lik profesora G. Heima, njemačkog arheologa i filologa, koji je navodno izdao kritičko izdanje tih tekstova, otkrivenih tijekom arheoloških istraživanja na Cipru... Navodno je i nekoliko uglednih helenista toga doba dobronamjerno poslalo sugestije Louÿsu da popravi prijevode, sve do trenutka dok ovaj napokon nije odlučio otkriti istinu...
U pjesmi i ulomcima tekstova, u ambijentu intimnog, ironičnog i nostalgičnoga salona, posegnuli smo i za nekoliko pjesama koje nisu stvorene isključivo na srednjovjekovnim temama ili citatima. Yvette Guilbert kaže: „Postoji vrijeme za sve - vrijeme kada ste zatočenik vlastite formule i vrijeme kada vas ona pušta da joj umaknete." Mi smo pokušali umaći: tako će se uz srednjovjekovne i neosrednjovjekovne napjeve na programu naći i djela pjevana u pariškim café-concertima s početka 20. stoljeća, u kojima deklamacija i fragmenti srednjovjekovnih melodija ne služe samo revitalizaciji povijesnoga repertoara ili estetiziranoj glazbenoj arabeski nego ponajprije užitku u sakralnim, ironičnim i erotiziranim scenama gdje je nemoguće odvojiti pjev od govora, glume i igre.
Katarina Livljanić, pjevačica i muzikolog, jedan je od međunarodnih stručnjaka za izvedbu gregorijanskoga korala i liturgijske glazbe srednjovjekovlja. Nakon magisterija na Muzičkoj akademiji u Zagrebu doktorirala je u Parizu na problemima usmene i pisane tradicije srednjovjekovne glazbe u južnotalijanskim prostorima. Nakon dvadeset godina rada na pariškome sveučilištu Sorbonne, od 2019. preuzima klasu profesora pjevanja srednjovjekovne i renesansne glazbe na čuvenoj Scholi Cantorum Basiliensis, uglednoj međunarodnoj instituciji specijaliziranoj za izvedbu rane glazbe. Tijekom akademskih godina 1997./1998., 2002/2003. i 2011. bila je gostujućim predavačem ili rezidentnim umjetnikom na sveučilištu Harvard u Sjedinjenim Državama gdje je vodila i vokalni ansambl.
Gostuje na sveučilištima u Sjedinjenim Državama (Yale, Notre Dame, Wellesley) i Kanadi (Vancouver) kao predavač interpretacije srednjovjekovne glazbe.
Autorica je izdanja antifonarija iz Montecassina u prestižnoj zbirci Paléographie Musicale koju su u 19. stoljeću pokrenuli benediktinci u Solesmesu.
Od 2021. umjetnička je voditeljica ciklusa rane glazbe na Glazbenim večerima u sv. Donatu u Zadru.
Na najvećem međunarodnom festivalu rane glazbe u Utrechtu Katarina Livljanić je gost--umjetnički voditelj 2023. godine.
Za dostignuća i rad na hrvatskoj glazbenoj baštini dobila je 2002. odličje Danice hrvatske s likom Marka Marulića. Francusko ministarstvo kulture dodijelilo je Katarini Livljanić titulu Chevalier des arts et des lettres 2016. godine.
S ansamblom Dialogos koji je osnovala 1997. (www.ensemble-dialogos.org), Livljanić radi na projektima srednjovjekovnoga repertoara i glazbenoga kazališta. Projekti Dialogosa hvaljeni su u novinama („Le Monde“, „Le Figaro“, „Diapason“ i „New York Times“). Ansambl je nastupao u najvećem broju europskih zemalja (među ostalima u Cité de la musique u Parizu, BOZAR u Bruxellesu, Edinburgh International Festival, WDR sezoni u Kölnu, na festivalima u Utrechtu i Antwerpenu, gdje je Katarina Livljanić bila i gostujućim umjetničkim savjetnikom 2012.), u SAD-u (Boston Early Music Festival, Lincoln Center te Metropolitan Museum u New Yorku), Kanadi, Sjevernoj Africi i Latinskoj Americi, uključujući brojne radio i TV produkcije.
CD snimke i DVD „Judita" francuska i međunarodna kritika nagradile su priznanjima Diapason d'or, Choc du monde de la musique, a program iz hrvatske glazbene baštine „Tondalova vizija” proglašen je najboljim CD-om srednjovjekovne glazbe 2004. godine prema glazbenome časopisu „Diapason”. Za monodramu „Judita", čiji je glazbeni autor, Katarina Livljanić dobila je nagradu „Judita" Splitskoga ljeta 2007. te nagradu „Ivo Tijardović" Hrvatskog doma u Splitu 2021, gdje je s ansamblom Dialogos u sezoni 2023. rezidentnom umjetnicom.
Danijel Detoni glazbeno je obrazovanje započeo u Zagrebu u klasi Olge Detiček u Glazbenoj školi Vatroslava Lisinskog, a nastavio u razredima Lászla Baranyayja i Balázsa Kecskésa na Glazbenom sveučilištu Liszt Ferenc u Budimpešti te Itamara Golana na Konzervatoriju u Parizu. Svoja je znanja stjecao i u radu s renomiranim umjetnicima kao što su Pnina Salzman, Emanuel Krasovsky, Hamsa al-Wadi, Felix Gottlieb, Pál Éder i Dénes Várjon.
Kao solist i komorni glazbenik gostovao je na prestižnim festivalima poput Varšavske jeseni, Muzičkog biennala Zagreb, festivala Musica Danubiana u Ljubljani, Dubrovačkih ljetnih igara, Osorskih glazbenih večeri, festivala Julian Rachlin & Friends, Transeuropéenes u Rouenu, Schleswig-Holstein u Hamburgu, ReMusica u Prištini, Carniarmonie u Udinama i Trieste Prima u Trstu. Surađivao je s umjetnicima kao što su Katarina Livljanić (kao član ansambla Dialogos), Radovan Vlatković, Ivana Lazar, Kajana Pačko, Boris Brovtsyn, Itamar Golan, Gábor Boldoczki, Krešimir Stražanac, Irvin Venyš, Boris Andrianov, David Aaron Carpenter, Enrico Dindo te ansamblima poput Zagrebačkog kvarteta saksofona, Budapest Strings, Komornog orkestra UMZE te Komornog orkestra Dušan Skovran.
Od ranih dana strastveni je komorni glazbenik: u travnju 2003. s violinisticom Mártom Deák (duo) pobijedio je na Državnom natjecanju Leó Weiner u Budimpešti, a u kolovozu 2006. osvojio i Nagradu izraelske Zaklade Isman za iznimnu interpretaciju Ligetijeve glazbe. Hrvatska glazbena mladež proglasila ga je najboljim mladim glazbenikom 2008. godine. Iste mu je godine objavljen solistički album s izabranim djelima Dubravka Detonija u izdanju diskografske kuće Croatia Records. Ista je kuća 2014. izdala i nosač zvuka Journey through Europe, a 2018. I belgijska Le Chant de Linos (u suradnji s violončelisticom Kajanom Pačko).
Od 2009. podučava klavir, a od 2015. klavir i komornu glazbu na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu.
Osebujan pijanizam Ide Gamulin već 35 godina plijeni pozornost hrvatske i svjetske glazbene scene. Poslijednji recitali u koncertnim dvoranama Osla, Praga, Bruxellesa i Helsinkija, govore o njezinom umjetničkom putu započetom u Londonu osvajanjem prestižne nagrade Myra Hess i debutom u Queen Elizabeth Hall-u.
Nakon diplome na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, osvaja nagradu Svetislav Stančić na Jugoslavenskom natjecanju gazbenih umjetnika te odlazi u London gdje se usavršava kod uglednih pijanista Alfreda Brendela, Johna Lilla, Stephena Kovacevicha i Annie Fischer.
Godine 1983.započinje međunarodnu karijeru osvojivši prestižnu nagradu Myra Hess u Londonu gdje debitira u Queen Elizabeth Hall-u i snima prvi LP za tvrtku EMI. Početke njezine inozemne karijere prate izvrsne kritike, pa tako Noel Goodwin u listu „The Times“ piše:“ ...u stilski raznovrsnom i zahtjevnom programu, Ida Gamulin se predstavila kao iznimna pijanistička osobnost snažnog izričaja...,od poetske kontemplacije do moćne bravuroznosti granitno čvrstih oktava...,u maniri koja podsijeća na Annie Fischer.“, dok David Money u „Daily Telegraph“ ističe: “Vrhunski interpret Bacha..., majstor legata i bogate zvučnosti.., ostvarila je snagu i poeziju Beethovenove sonate..,magična izvedba.“
Među brojnim priznanjima, uz nagradu Myra Hess, ističu se specijalna nagrada Festivala u Freiburgu te nagrada Milka Trnina. Snimka Brahmsove sonate u fis molu proglašena je najboljom izvedbom na američkom Classical Music Directory 2005.
Međunarodna karijera vodi Idu Gamulin u mnoga kulturna središta Europe, Sjedinjenih Američkih Država i Azije gdje nastupa u prestižnim dvoranama (Rudolfinum, Unisa Concert Hall, F.Liszt Academy, Wigmore Hall, St.Martin-in-the-fields, Auditorio Manuel de Falla) . Gošća je međunarodnih festivala u Spolettu,Varni, Dubrovniku te Janaček festivalu , na kojima nastupa uz ugledne dirigente i orkestre.
Ida Gamulin snima za BBC, France Musique, CBS, Bayerischer Rundfunk, za diskografske kuće EMI-Mava i Croatia Records. Do sada je izdala 21 nosač zvuka , a nedavno je promoviran 7 CD-box u povodu 30 godina suradnje sa izdavačkom kućom Croatia Records.
Mnogi hrvatski skladatelji, kao Boris Papandopulo, Milko Kelemen, Anđelko Klobučar, Igor Kuljerić, Ivo Josipović i Berislav Šipuš, posvetili su joj svoje skladbe koje je praizvela i trajno zabilježila na nosačima zvuka . Osobitu pozornost posvećuje glazbi Dore Pejačević, te je za tisak priredila cjeloviti opus glasovirskih minijatura, održala brojne koncerte s njezinim djelima a na nosačima zvuka ovjekovječila najpoznatije minijature i cikluse te Klavirski kvintet u h molu.
Usporedo s koncertantnom karijerom, Ida Gamulin je redovita profesorica na Muzičkoj akademiji Sveučilišta u Zagrebu. Održava seminare iz interpretacije na uglednim europskim akademijama, članica je ocjenjivačkih sudova međunarodnih pijanističkih natjecanja i predsjednica EPTA-e Hrvatske od 2004.
Zbor "Vanya Moneva" jedan je od najpopularnijih bugarskih folklornih zborova, čija je dirigentica od osnutka dr. sc. Vanya Moneva. Zbor nedvojbeno pripada najvrjednijem kulturnom blagu Bugarske danas. Stilovi kojima rade uključuju obrađeni folklor, crkvenu glazbu, suvremene jazz i pop projekte, kantatno-oratorijsku glazbu, filmske i kazališne produkcije, world music.
Koncertna djelatnost dr. sc. Vanye Moneve i zboraša koje vodi je bogata. Životopis zbora uključuje stotine koncerata u Bugarskoj, Europi, Aziji, Sjevernoj i Južnoj Americi, Rusiji, Moldaviji itd., uključujući snjimanje verzije japanske nacionalne himne, koja je izvedena na ceremoniji zatvaranja Olimpijskih igara u Riju 216. godine na poziv japanske Vlade i Japanskog olimpijskog odbora.
Dojmljivo je sudjelovanje zbora „Vanya Moneva“ u soundtracku filma iz serijala "Ratovi zvijezda" "Solo" (2018), skladatelja Johna Powella, kao i u soundtracku HBO produkcije "His Dark Matters" (2019) , skladatelja Laurena Balfea itd.
Povodom Dana Državnosti Republike Bugarske, Veleposlanstvo Republike Bugarske u Hrvatskoj i g. Zdravko Plazonić, počasni konzul Republike Bugarske u Splitu, imaju čast pozvati Vas na koncert uz koktel u srijedu, 1. ožujka 2023. od 17.00 sati.
Ulaz slobodan!
Ivana Vukojević je mlada glazbenica koja je osnovnu i srednju glazbenu školu završila u klasi Tomislave Karačić Šoljić. Do sada je dobitnica desetak prvih nagrada iz flaute, solfeggia i komorne glazbe. Dobitnica je prve nagrade i laureat na natjecanju Flauta Aurea. Dobila je posebnu pohvalu žirija na međunarodnom natjecanju Flute flight competition 2020. u Engleskoj. Članica je Zagrebačkog ansambla flauta s kojim je snimila CD pod nazivom Carousel. Llanica je Ansambla OKTOS i kvarteta flauta Il suono. Kao solistica nastupala je uz pratnju Zagrebačke filmharmonije, Zagrebačkog orkestra mladih, Tamburaškog orkestra Gaj. Jednoglasnom odlukom žirija 52. tribine Darko Lukić izabrana je kao dobitnica Diplome Darko Lukić. Za održani recital dobila je Rektorovu nagradu. Na natjecanju Papandopulo 2021. godine osvojila je drugu nagradu. Diplomirala je na Muzičkoj akademiji u Zagrebu s odličnim uspjehom u klasi prof. Renate Penezić. Trenutno je zaposlena na mjestu prve flaute u Zagrebačkom gradskom kazalištu "Komedija".
Ivo Baule rođen je 27. rujna 2001. godine u Dubrovniku. Svoje glazbeno obrazovanje započeo je s osam godina u Umjetničkoj školi Luke Sorkočevića kod profesora Pera Škobelja kod kojeg je 2020. godine i maturirao. Uz srednju glazbenu školu završio je i prirodoslovno-matematički smjer u Gimanziji Dubrovnik. Nakon srednje škole 2020. godine upisuje Umjetničku akademiju u Splitu u kalsi profesora Gorana Listeša, a zatim svoje obrazovanje nastavlja s Petritom Cekuom i trenutnim asistentom Lukom Lovrekovićem. Osim spomenutih imena tijekom školovanja se usavršavao uz mnoge druge profesore: Zoran Dukić, Krešimir Bendek, Xhevdet Sahatxija, Rafael Aguirre, Aniello Desiderio i drugi. Sudjelovao je na natjecanjima HDGPP, Daleki akordi, Omiš Guitar Fest, Poreč Fest i u sklopu njih osvajao brojne nagrade.
Paul Mnatsakanov mladi je pijanist, čembalist i fortepijanist u usponu. On nastoji s publikom podijeliti razumijevanje glazbe kao umjetničke forme koja ne postoji samo radi lijepih, apstraktnih zvukova, već i radi značenja i emocije. Po njegovom mišljenju, glazba uvijek treba govoriti i prenijeti slušatelju nešto o svemiru.
Paul je rođen u Marylandu, SAD. Započeo je studij glazbe na Moskovskoj specijalnoj glazbenoj školi Gnessin (2008.-2012.) u klasi Nigore Akhmedove, nastavio je studij u Dječjoj glazbenoj školi na Moskovskom državnom Chopin College of Musical Performance kod počasnog umjetnika Rusije, profesora Valerija Pjasetskog (2012. -2016), te je diplomirao na Središnjoj glazbenoj školi Moskovskog državnog konzervatorija Čajkovski, studirajući kod počasne umjetnice Rusije Ekaterine Mečetine (2016.-2020.).
Studira s Philippeom Raskinom na Glazbenoj školi Friedrich Gulda, na Kraljevskom glazbenom koledžu kao student zajedničkog glavnog studija s voditeljicom klavira, profesoricom Vanessom Latarche i pročelnikom katedre Povijesnih instrumenata s tipkama, profesorom Terenceom Charlstonom, te na Moskovskom konzervatoriju, na Fakultetu za povijesnu i suvremenu glazbenu izvedbu, kod profesora Yuryja Martynova (povijesne klavijature) i Ekaterine Mechetine (klavir).
Paul je laureat 11 natjecanja: “Città di Cantù International Piano and Orchestra Competition” (Cantù, Italija, 2022., 1. nagrada i posebna nagrada za najbolju izvedbu Beethovenova klavirskog koncerta), “Champion's Keyboard” (Online, 2022., 1. apsolutna nagrada u Odjeljku F - Debussy/ Ravel/ Faure; Online, 2021., 1. apsolutna nagrada u Odjeljku A - Bach /Scarlatti i Odjeljku B - Mozart/Haydn), “Beethoven International Piano Competition” (Sondrio/Morbegno, Italija, 2020. , 1. apsolutna nagrada), „Tadini International Music Competition” (Lovere, Italija, 2019., 1. apsolutna nagrada), „Future Stars International Piano Competition” (online natjecanje, 2016., 1. nagrada), „Fryderyk Chopin natjecanje za djecu i mlade” (Szafarnia, Poljska, 2016., 3. nagrada), "Međunarodno televizijsko natjecanje mladih glazbenika 'Orašar'" (Moskva, Rusija, 2014., 2. nagrada) i drugi.
Paul je nastupao na brojnim festivalima u Rusiji, Italiji, Velikoj Britaniji, Armeniji, Francuskoj, Poljskoj, Slovačkoj, SAD-u i drugim zemljama. Surađivao je s mnogim orkestrima diljem svijeta.
Diplomirao je na Anglo-američkoj školi u Moskvi s IB diplomom. Voli učiti jezike - tečno govori ruski, engleski, francuski i talijanski - a posebno ga zanimaju kazališna režija, dirigiranje i opera.
Jan Niković (Zagreb, 2001.) student je 5. godine klavira na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi profesora Rubena Dalibaltayana. Istodobno pohađa Scuola di Musica di Fiesole u klasi profesorice Eliso Virsaladze te se redovno usavršava na Internationale Musikakademie u Lihtenštajnu.
Višestruki je pobjednik državnih natjecanja (kao solist 2015., 2017. i 2019., te kao član komornih sastava 2013., 2014., 2015., i 2018.). Također je pobjednik međunarodnih pijanističkih natjecanja Mladi virtuozi (Zagreb, 2018.), Giuliano Pecar (Gorizia, Italija, 2017.), Sonus op. 2 (Križevci, 2016.), EPTA natjecanje (Osijek, 2015.), Zlatko Grgošević (Zagreb, 2014.) i Ars Nova (Trst, Italija, 2014.). Dobitnik je i brojnih posebnih nagrada, a 2020. osvojio je Yamaha Scholarship Award 2019./2020. koju dodjeljuje Yamaha Music Foundation of Europe.
Godine 2014. odabran je među 12 kandidata iz cijeloga svijeta za Junior Music Camp u Barceloni, gdje je imao priliku raditi sa svjetski poznatim pijanistom Lang Langom i nastupiti s njime četveroručno. Godine 2015. u izravnom televizijskom prijenosu nastupio je uz Lang Langa na stadionu Allianz Arena u Münchenu pred 70 000 ljudi.
Godine 2015. izabran je u Junior Academy Eppan, gdje je radio s profesorom Andreom Bonattom, a na završnom koncertu osvojio je nagradu publike. Pohađao je seminare kod poznatih pijanista kao što su Claudio Martinez Mehner, Milana Chernyavska, Natalia Trull, Grigory Gruzman, Ramzi Yassa, Wolfram Schmitt-Leonardy, Kemal Gekić i drugi.
Često nastupa u Hrvatskoj i u inozemstvu (Italija, Njemačka, Lihtenštajn, Slovenija, Španjolska, BiH). Vrijedi istaknuti da je u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog solistički nastupio uz Zagrebačku filharmoniju, a također je solistički nastupio sa Zagrebačkim solistima.
Sedmerostruki je dobitnik nagrade Oskar znanja koju dodjeljuje Ministarstvo znanosti i obrazovanja, a 2020. godine primio je i Rektorovu nagradu Sveučilišta u Zagrebu.
Seongyeong Bae (rođena 1998. u Changwonu - Južna Koreja) počela je svirati klavir u dobi od pet godina. Pohađala je srednju umjetničku školu Gyeongnam, a potom je završila kao prvostupnik na Sveučilišnom koledžu za glazbu i izvedbenu umjetnost Keimyung. Od 2022. studira na Sveučilištu za glazbu i ples u Kölnu/Aachenu u klasi profesora Andreasa Frölicha.
Od malih nogu sudjelovala na brojnim međunarodnim natjecanjima i glazbenim festivalima u Južnoj Koreji. Osim sudjelovanja na Ljetnoj akademiji Mozarteum u Salzburgu u ljeto 2022., bila je i dobitnica koncerta u okviru akademije.
U rujnu iste godine svirala je na koncertu otvaranja Međunarodnog pijanističkog natjecanja i festivala "MozArte 2022".
Laureatkinja međunarodnih natjecanja, Mariamna Sherling rođena je 2009. godine. Mariamna je primljena u moskovsku Srednju specijalnu glazbenu školu Gnessin i u manje od godinu dana sudjelovala je na raznim nacionalnim festivalima i natjecanjima, gdje je nagrađena diplomama i titulom laureata.
Počinje nastupati s komornim orkestrom „Gnessin virtuosi” pod vodstvom Mikhaila Khokhlova. U prosincu 2009. sudjelovala je na festivalu Čajkovski u Moskvi. Tri godine kasnije, Mariamna je dobila diplomu za sudjelovanje na moskovskom Beethoven festivalu, kasnije iste godine postala je laureat inovativnog projekta Open Stage Međunarodne dobrotvorne zaklade Vladimira Spivakova - Mladi mladima.
Mariamna je nastupila na XIII međunarodnom televizijskom natjecanju mladih glazbenika "Orašar" u Moskvi, gdje je dobila titulu laureata. Godine 2013. sudjelovala je na VIII Međunarodnom festivalu Yuri Bashmet (Minsk, Bjelorusija), a manje od godinu dana kasnije osvojila je 1. nagradu i postala laureat 11. Međunarodnog Rotary natjecanja.
Mariamna je također sudjelovala na XV međunarodnom tečaju komorne glazbe i mladih talenata Musica Mundi u Bruxellesu, u srpnju 2013. osvojila je i 1. nagradu na 10. međunarodnom natjecanju „Young Virtuosos”, koje je održano u Sofiji u Bugarskoj u ožujku 2014.
Godine 2015. dobila je 1. nagradu i diplomu laureata na II međunarodnom natjecanju George Gershwin u New Yorku, SAD, a 2018. nagradu gradonačelnika Moskve.
Od 2019. studentica je Moskovskog državnog konzervatorija P.I.Čajkovski (klasa prof. Natalije Trull).
2020. godine postaje laureat Međunarodnog natjecanja Aleksandra Skrjabina u Grossetu u Italiji, a 2021. dobitnik prve nagrade na Međunarodnom pijanističkom natjecanju u Lyonu, Francuska, te 1. nagrade na Međunarodnom pijanističkom natjecanju Carl Maria von Weber u Dresdenu u Njemačkoj.
2022. godine, dobitnik je 3. nagrade na Hastings Piano Concerto Competition. Iste godine nastavlja obilaziti ruske gradove s Moskovskim virtuozima pod vodstvom maestra Vladimira Spivakova, te dobiva diplomu Međunarodnog pijanističkog natjecanja Santander u Španjolskoj.
Talentiranim interpretatoricama i interpretatorima, Splitsko-dalmatinska županija sutra će na svečanoj akademiji dodijeliti plakete s oznakom izvrsnosti kao zahvalu za njihov trud, talent i doprinos našoj kulturnoj baštini i 365 turizmu. Svečanost će se održati u prekrasnom ambijentu Hrvatskog doma, s početkom u 17 sati, a nazočit će i brojni predstavnici institucija iz turističkog i kulturnog sektora.
Ibrica Jusić, hrvatski kantautor i glazbenik prepoznatljiva glazbenog izričaja, zaštitni znak dubrovačkih skalina, dvadeset i šest godina zaredom gostovao je u splitskom Hrvatskom narodnom kazalištu za Dan zaljubljenih. Deset godina nakon posljednjeg nastupa Ibrica će, ponovno za Valentinovo, razgaliti srca vjerne splitske publike izvedbom nekih od svojih najpoznatijih ljubavnih pjesama. Pozivamo vas da valentinovsku večer provedete s legendarnim dubrovačkim šansonijerom koji ponosno ističe svoju dugogodišnju ljubav prema Splitu.