Pijanist Leonel Morales profesor je na Ljetnoj akademiji u Salzburgu, Sveučilištu Alfonso X. el Sabio u Madridu i Visokoj glazbenoj školi Forum Musikae u Madridu, Ekskluzivni umjetnik organizacije Yangtze River Piano (Kina), umjetnički direktor i osnivač Međunarodnog pijanističkog natjecanja María Herrero (Granada), te Međunarodnog natjecanja španjolskih skladatelja (Madrid) i član WFIMC-a. Osnivač je i glazbenog festivala u Granadi Leonel Morales i prijatelji. Ekskluzivni je zastupnik u Španjolskoj prestižne njemačke marke klavira Grotian-Steinweg od 2024.
Leonel Morales je već više od dvadeset pet godina ekskluzivni umjetnik u Španjolskoj za koncertnu agenciju MUSIESPAÑA i član Akademije likovnih umjetnosti Santa Isabel od Mađarske u Sevilli.
Rođen na Kubi, Leonel Morales živi u Španjolskoj od 1991. kao španjolski državljanin. Studirao je na Sveučilištu u Havani pod vodstvom P. Franka Fernándeza, učenika Víctora Merzhanova, koji je pak bio Feinbergov učenik, stoga njegova škola nasljeđuje najdublje korijene tradicije ruske klavirske škole. Pohađao je nastavu u Weimaru kod P. Jacova Latainera i radio s Mihailom Voskresenskim tijekom njegova boravka na Kubi kao posebno odabrani student. Također je dvije godine bio student i asistent na Ljetnoj akademiji u Salzburgu u klasi argentinskog profesora Aquilesa Delle Vignea.
Leonel Morales, stigao je u Španjolsku u dobi od dvadeset pet godina. U godinama nakon toga osvojio je prve nagrade na nekoliko međunarodnih natjecanja, među kojima su Međunarodno pijanističko natjecanje Fundación Guerrero, Citat de Manresa, Teresa Carreño u Venezueli, druga nagrada na međunarodnom pijanističkom natjecanju Piano Jaén, nagrada za najbolju suvremenu glazbenu izvedbu i nagrada Rosa Sabater za najbolju interpretaciju španjolske glazbe, druga nagrada na Međunarodnom pijanističkom natjecanju Santa Cecilia Oporto, Posebna nagrada na Međunarodnom pijanističkom natjecanju u Aosti, nagrada Sommerakademie Mozarteum u Salzburgu, William Kapell i dr.
U dobi od dvadeset osam godina prestaje se natjecati, nastupajući na brojnim koncertima u Španjolskoj sa svim većim orkestrima u zemlji. Posebno se ističe turneja s koncertima za klavir Sergeja Rahmanjinova, uključujući i Rahmanjinovljevu Rapsodiju na Paganinijevu temu.
Umjetnički je direktor majstorskih tečajeva, festivala i međunarodnih natjecanja, među kojima su: Međunarodno natjecanje španjolskih skladatelja u Madridu i Međunarodno natjecanje pijanista Maria Herrero u Granadi.
Darko Grappone, voditelj
Glazbena radionica "Bubnjarski krug" za djecu i mlade – Sada je pravo vrijeme ( datum ) da se upoznate s najstarijim glazbenim instrumentima, bubnjevima. Zasvirajte udaraljke iz cijelog svijeta i postanite dio "Bubnjarskog kruga"! Zajedničko bubnjanje je iscjeljujuće, potiče zajedništvo, toleranciju i budi osjećaj sreće.
Karneval životinja: pjevaj, pleši, sviraj, slušaj! namijenjen je učenicima razredne nastave u sklopu kojeg će sudionici uz pomoć mašte i izvođače stvoriti životinjsko carstvo. Aktivnim sudjelovanjem pomoći će Noi da pred veliki potop, koji je inspirirao Saint-Saënsa za ovo djelo, okupi u arku životinje. Uz autorsku pjesmu upoznat će pravila koncertnog bontona, a zatim postaju aktivni sudionici i kreatori radionice. Prvi stavak Kraljevski marš lava stihovima i pjevanjem dočarava kralja životinja, a imitirajući lavlju riku sudionici se pretvaraju u krdo lavova te usvajaju razlike instrumentalne i vokalno-instrumentalne glazbe. Uz stavak Avijarij sudjeluju imitirajući ptičji pjev, a potom traže kukavicu na kraju šume aktivnim slušanjem uz istoimeni stavak. Klavesi u Fosilima postaju glazbeni i radni instrument dok sudionici poput paleontologa otkrivaju okamine da bi u Finalu kroz pjesmu i tjeloglazbu uveli sve preostale životinje u arku.
Karneval životinja skladatelja Camille Saint-Saënsa je duhovita glazbena suita od četrnaest stavaka od kojih je svaki posvećen određenoj životinji ili grupi životinja. U ovoj je predstavi redatelj htio ogoliti kazalište i scensku glazbu do same srži pa je postavio svaki od tih stavaka ili životinja u različitu vrstu kazališta i žanrovske glume, naravno uz poštivanje originalne skladbe. U ovih četrdeset i pet minuta, četiri talentirana glumca i jedan izvrstan klavirist će vam prikazati na duhovit i zabavan način Karneval životinja kakvog još niste vidjeli. Mjesto održavanja predstava: Koncertna dvorana Ive Tijardovića / Hrvatski dom Split
Tekst i Režija: Siniša Novković
Kostimi: Sonja Obradović
Scenografija, rekvizita i lutke: Tina Vukasović Đaković
Oblikovanje svjetla: Lucijan Roki
Izvode: Justina Vojaković Fingler, Sanja Crljen, Franjo Đaković, Stipe Gugić, Tonči Tranfić, klavir
Za uzrast: 3+ godine
Trajanje: 45 minuta
Karneval životinja skladatelja Camille Saint-Saënsa je duhovita glazbena suita od četrnaest stavaka od kojih je svaki posvećen određenoj životinji ili grupi životinja. U ovoj je predstavi redatelj htio ogoliti kazalište i scensku glazbu do same srži pa je postavio svaki od tih stavaka ili životinja u različitu vrstu kazališta i žanrovske glume, naravno uz poštivanje originalne skladbe. U ovih četrdeset i pet minuta, četiri talentirana glumca i jedan izvrstan klavirist će vam prikazati na duhovit i zabavan način Karneval životinja kakvog još niste vidjeli. Mjesto održavanja predstava: Koncertna dvorana Ive Tijardovića / Hrvatski dom Split
Tekst i Režija: Siniša Novković
Kostimi: Sonja Obradović
Scenografija, rekvizita i lutke: Tina Vukasović Đaković
Oblikovanje svjetla: Lucijan Roki
Izvode: Justina Vojaković Fingler, Sanja Crljen, Franjo Đaković, Stipe Gugić, Tonči Tranfić, klavir
Za uzrast: 3+ godine
Trajanje: 45 minuta
Karneval životinja: pjevaj, pleši, sviraj, slušaj! namijenjen je učenicima razredne nastave u sklopu kojeg će sudionici uz pomoć mašte i izvođače stvoriti životinjsko carstvo. Aktivnim sudjelovanjem pomoći će Noi da pred veliki potop, koji je inspirirao Saint-Saënsa za ovo djelo, okupi u arku životinje. Uz autorsku pjesmu upoznat će pravila koncertnog bontona, a zatim postaju aktivni sudionici i kreatori radionice. Prvi stavak Kraljevski marš lava stihovima i pjevanjem dočarava kralja životinja, a imitirajući lavlju riku sudionici se pretvaraju u krdo lavova te usvajaju razlike instrumentalne i vokalno-instrumentalne glazbe. Uz stavak Avijarij sudjeluju imitirajući ptičji pjev, a potom traže kukavicu na kraju šume aktivnim slušanjem uz istoimeni stavak. Klavesi u Fosilima postaju glazbeni i radni instrument dok sudionici poput paleontologa otkrivaju okamine da bi u Finalu kroz pjesmu i tjeloglazbu uveli sve preostale životinje u arku.
Kemal Gekić (Split, 1962.) pijanist je svjetske reputacije, izgrađene na istančanim interpretacijama glazbe Händela, Mozarta, Chopina, Skrjabina, Liszta i niza drugih skladatelja. Put ga je od rodnog Splita, preko Zagreba i Novog Sada, vodio sve do SAD-a, gdje uz aktivnu pijanističku karijeru, godine 1999. postaje profesorom na Međunarodnom sveučilištu na Floridi te na Glazbenoj akademiji u Tokiju. Njegova teta, profesorica Lorenza Batturina, pružila mu je prva glazbena znanja, a 1978. u klasi profesorice Jokuton Mihajlović započinje studij na Umjetničkoj akademiji u Novom Sadu. Kao jedan od najboljih studenata u povijesti te institucije, ostaje raditi na fakultetu na Odsjeku za klavir, kojim je rukovodio do 1999. godine. Na 11. Međunarodnom natjecanju Fryderyk Chopin u Varšavi 1985. počele su kontroverze koje će Gekića pratiti i u sljedećim desetljećima. Njegovo osebujno i spektakularno sviranje izazvalo je podijeljeno mišljenje kod konzervativnih članova žirija, ali je osvojio srca publike i kritičara. Istovremeno je započeo svirati po čitavoj Europi, Bliskom istoku, Kanadi, SSSR-u, Japanu, Jugoistočnom Pacifiku, a njegove nastupe prenosio je i niz vodećih televizijskih kuća.
Karneval životinja skladatelja Camille Saint-Saënsa je duhovita glazbena suita od četrnaest stavaka od kojih je svaki posvećen određenoj životinji ili grupi životinja. U ovoj je predstavi redatelj htio ogoliti kazalište i scensku glazbu do same srži pa je postavio svaki od tih stavaka ili životinja u različitu vrstu kazališta i žanrovske glume, naravno uz poštivanje originalne skladbe. U ovih četrdeset i pet minuta, četiri talentirana glumca i jedan izvrstan klavirist će vam prikazati na duhovit i zabavan način Karneval životinja kakvog još niste vidjeli. Mjesto održavanja predstava: Koncertna dvorana Ive Tijardovića / Hrvatski dom Split
Tekst i Režija: Siniša Novković
Kostimi: Sonja Obradović
Scenografija, rekvizita i lutke: Tina Vukasović Đaković
Oblikovanje svjetla: Lucijan Roki
Izvode: Justina Vojaković Fingler, Sanja Crljen, Franjo Đaković, Stipe Gugić, Tonči Tranfić, klavir
Za uzrast: 3+ godine
Trajanje: 45 minuta
Camille Saint-Saëns: Karneval životinja, interaktivni koncert – Ovaj interaktivni koncert za djecu i mlade održava se u koprodukciji s Umjetničkom akademijom u Splitu. Orkestar od dvadesetak studenata pod vodstvom svog profesora, iskusnog dirigenta Harija Zlodre, izvodi integralnu suitu od četrnaest stavaka u sklopu koje će u ležernoj atmosferi učenici upoznati karakteristike instrumenata i orkestara kao ansambla. Iako je Karneval životinja izvorno skladan za mali komorni orkestar koji uključuje dva klavira, dvije violine, violu, violončelo, kontrabas, flautu i piccolo flautu, klarinet, ksilofon i staklenu harmoniku, suita se danas često izvodi u raznim transkripcijama pa i onoj za cijeli orkestar. U izvedbi Orkestra UMAS-a instrumentalno pojačanje obilježit će gudačku i puhačku sekciju, dok će jedan pijanist vješto objediniti dvije klavirske dionice. Staklenu harmoniku dočarat će dvije piccolo flaute, stavak Slon umjesto kontrabasa unisono izvode čak četiri violončela, dok će ksilofon u izvedbi izostati, ali će efekt zveketa kostiju fosila iz istoimenog stavka bogatim orkestralnim bojama dobiti novu dimenziju. Dirigent će svojim orkestrom komunicirati rukama i dirigentskom palicom, dok će publiku povesti na edukativno putovanje i razgovorom. Upoznat će ih s biografskim crticama skladatelja, povijesnim okolnostima u kojem je djelo nastalo, zašto je Camille Saint-Saëns za života zabranio izvođenje svih stavaka, osim Labuda, te što se sve glazbom može prikazati. Secesijska dvorana Ive Tijardovića za ovu prigodu pretvorit će se u učionicu s glazbom uživo u bliskoj suradnji s glazbenicima i dirigentom koji poziva učenike na dijeljenje dojmova, ponavljanje već usvojenog sadržaja i stjecanje novog stavljajući im se na raspolaganje za sva pitanja i komentare.
Splitsko-zadarski sastav Black Coffee već je više od trideset godina najvažniji predstavnik dalmatinske jazz scene, ali i jedan od važnijih u Hrvatskoj. Potvrda su mnogobrojne suradnje, između ostalih s Boškom Petrovićem, Zdenkom Kovačićek, Matijom Dedićem i Gabi Novak. Danas je to nadarena splitska pjevačica i glumica Uršula Najev.




