Au Lapin Agile njeguje bogatu francusku tradiciju pjesme, poezije i interakcije s publikom, baš kao u originalnom cabaretu osnovanom sredinom 19. stoljeća.
Njihov nastup odiše toplinom, spontanom energijom i ljubavlju prema chanson glazbi koja se prenosi s izvođača na publiku bez mikrofona i zvučne opreme.
Očekujte večer ispunjenu šarmom, zajedničkim pjevanjem i izvedbama koje spajaju klasične francuske melodije s modernim pristupom.
Nakon objave instrumentalnog albuma Čudne biljke (Mudri Brk, listopad 2025.), kojega je Goran Cetinić – Koća snimio samostalno, koristeći Moog sintesajzere, razne analogne efekte na traci te klasičnu i električnu gitaru, album dobiva i svoju koncertnu verziju. Za izvedbe uživo Koća okuplja trio s Pierom Malkočem (kontrabas) i Viktorom Marganom (udaraljke).
Koncert donosi prošireni zvuk originalnog materijala, u kojem se akustične i elektroničke teksture pretaču u slobodne forme, improvizacije i atmosfere koje nisu prisutne na studijskom izdanju. Trio nadograđuje Koćine kompozicije novom dinamikom i energijom, stvarajući osebujan glazbeni prostor između ambijentalne, eksperimentalne glazbe i jazza.
Uz glazbu s albuma Čudne biljke, trio će izvesti i skladbe s novog albuma u nastajanju, na kojem Koća, uz gitaru, koristi i druge žičane instrumente poput rubaba i mandoline.
Novi materijal naginje prema otvorenijem, meditativnom izrazu, oblikovanom utjecajima srednjeazijske glazbe.
Trajanje: 45 - 60 minuta
Učenici se upoznaju s odabranim stvaralaštvom Ive Tijardovića. Nakon slušanja uz prepoznavanje osnovnih glazbenih elemenata iste će naučiti pokazati soundpainting znakovima te će uskoro i sami postati skladatelji. Zajedno ćemo stvarati zvučne slike Splita u kojem je i Tijardović stvarao – zvuk mora, ribarnice, fešte, gužve, ljeta… Svako dijete imat će priliku i voditi grupu i biti njen dio, čime se razvija mašta, koncentracija, osjećaj pripadnosti i zajedništva. Ova radionica prikladna je za svu djecu bez obzira na glazbeno predznanje.
Obrazovni ciljevi:
Odgojno-obrazovni ishodi:
Trajanje: 45 - 60 minuta
Radionica uvodi djecu u svijet Petra Pana kroz glazbenu igru, pokret i improvizaciju. Polazeći od poznatih motiva iz priče (gusari, vile, čarolija, letenje), sudionici stvaraju zvučne slike koristeći tijelo, glas i jednostavne instrumente. Djeca istražuju kako emocije i prostori mogu zvučati, uče osnovne dirigentske geste te zajedno oblikuju glazbene prizore. Radionica ne zahtijeva glazbeno predznanje i prilagođena je djeci različitih sposobnosti.
Obrazovni ciljevi (Glazbena kultura):
Odgojno-obrazovni ishodi (Glazbena kultura):
Trajanje: 45 - 60 minuta
Radionica uvodi djecu u svijet Petra Pana kroz glazbenu igru, pokret i improvizaciju. Polazeći od poznatih motiva iz priče (gusari, vile, čarolija, letenje), sudionici stvaraju zvučne slike koristeći tijelo, glas i jednostavne instrumente. Djeca istražuju kako emocije i prostori mogu zvučati, uče osnovne dirigentske geste te zajedno oblikuju glazbene prizore. Radionica ne zahtijeva glazbeno predznanje i prilagođena je djeci različitih sposobnosti.
Obrazovni ciljevi (Glazbena kultura):
Odgojno-obrazovni ishodi (Glazbena kultura):
Trajanje: 45 - 60 minuta
Radionica uvodi djecu u svijet Petra Pana kroz glazbenu igru, pokret i improvizaciju. Polazeći od poznatih motiva iz priče (gusari, vile, čarolija, letenje), sudionici stvaraju zvučne slike koristeći tijelo, glas i jednostavne instrumente. Djeca istražuju kako emocije i prostori mogu zvučati, uče osnovne dirigentske geste te zajedno oblikuju glazbene prizore. Radionica ne zahtijeva glazbeno predznanje i prilagođena je djeci različitih sposobnosti.
Obrazovni ciljevi (Glazbena kultura):
Odgojno-obrazovni ishodi (Glazbena kultura):
Trajanje: 45 - 60 minuta
Interdisciplinarna radionica Put u Nigdjezemsku namijenjena je učenicima nižih razreda osnovne
škole. Konceptualno se oslanja na omiljeni dječji roman, ujedno i lektirni naslov, o Petru Panu –
dječaku koji nije želio odrasti. Radionica se sastoji od nekoliko kreativnih i međusobno povezanih
aktivnosti koje djecu uvode u čarobni svijet izmišljene zemlje Nigdjezemske te ih potiču da, nadahnuti
pričom, zajedno stvaraju vlastita glazbena i literarna djela. Cilj radionice je uvesti djecu u svijet priče
te ih potaknuti na kreativno izražavanje i suradničko učenje kroz igru, pokret, ritam i stvaranje novih
sadržaja.
O voditeljici:
Jelena Pervan autorica je niza slikovnica i knjiga za djecu te kreatorica literarnih i kreativnih programa za poticanje čitanja i stvaranja priča. Redovito surađuje s vrtićima, školama i knjižnicama diljem Hrvatske, gdje provodi svoje edukativne programe.
Godine 2022. proglašena je ambasadoricom nacionalne kampanje za poticanje čitanja Čitaj mi, a 2023. godine dobitnica je nagrade Ponos Hrvatske za dugogodišnji rad na približavanju književnosti djeci i mladima s teškoćama u razvoju.
Njezine knjige nalaze se na svim popisima Liste dobrih knjiga za djecu, mlade i roditelje, koje objavljuje Hrvatsko knjižničarsko društvo. Jelena je samostalna umjetnica te živi i radi u Splitu.
Kurikularna usklađenost:
Radionica je osmišljena u skladu s nacionalnim kurikulumima za Hrvatski jezik i Glazbenu kulturu u razrednoj nastavi. U nastavku su navedene pripadajući odgojno-obrazovni ciljevi i ishodi.
Hrvatski jezik
Ciljevi:
Ishodi:
Glazbena kultura
Ciljevi:
Ishodi:




