Trajanje: 45 - 60 minuta
Interdisciplinarna radionica Put u Nigdjezemsku namijenjena je učenicima nižih razreda osnovne škole. Konceptualno se oslanja na omiljeni dječji roman, ujedno i lektirni naslov, o Petru Panu – dječaku koji nije želio odrasti. Radionica se sastoji od nekoliko kreativnih i međusobno povezanih aktivnosti koje djecu uvode u čarobni svijet izmišljene zemlje Nigdjezemske te ih potiču da, nadahnuti pričom, zajedno stvaraju vlastita glazbena i literarna djela. Cilj radionice je uvesti djecu u svijet priče te ih potaknuti na kreativno izražavanje i suradničko učenje kroz igru, pokret, ritam i stvaranje novih sadržaja.
Obrazovni ciljevi (Hrvatski jezik):
Odgojno-obrazovni ishodi (Hrvatski jezik):
Obrazovni ciljevi (Glazbena kultura):
Odgojno-obrazovni ishodi (Glazbena kultura):
Trajanje: 45 - 60 minuta
Učenici se upoznaju s odabranim stvaralaštvom Ive Tijardovića. Nakon slušanja uz prepoznavanje osnovnih glazbenih elemenata iste će naučiti pokazati soundpainting znakovima te će uskoro i sami postati skladatelji. Zajedno ćemo stvarati zvučne slike Splita u kojem je i Tijardović stvarao – zvuk mora, ribarnice, fešte, gužve, ljeta… Svako dijete imat će priliku i voditi grupu i biti njen dio, čime se razvija mašta, koncentracija, osjećaj pripadnosti i zajedništva. Ova radionica prikladna je za svu djecu bez obzira na glazbeno predznanje.
Obrazovni ciljevi:
Odgojno-obrazovni ishodi:
Trajanje: 45 - 60 minuta
Učenici se upoznaju s odabranim stvaralaštvom Ive Tijardovića. Nakon slušanja uz prepoznavanje osnovnih glazbenih elemenata iste će naučiti pokazati soundpainting znakovima te će uskoro i sami postati skladatelji. Zajedno ćemo stvarati zvučne slike Splita u kojem je i Tijardović stvarao – zvuk mora, ribarnice, fešte, gužve, ljeta… Svako dijete imat će priliku i voditi grupu i biti njen dio, čime se razvija mašta, koncentracija, osjećaj pripadnosti i zajedništva. Ova radionica prikladna je za svu djecu bez obzira na glazbeno predznanje.
Obrazovni ciljevi:
Odgojno-obrazovni ishodi:
Trajanje: 45 - 60 minuta
Učenici se upoznaju s odabranim stvaralaštvom Ive Tijardovića. Nakon slušanja uz prepoznavanje osnovnih glazbenih elemenata iste će naučiti pokazati soundpainting znakovima te će uskoro i sami postati skladatelji. Zajedno ćemo stvarati zvučne slike Splita u kojem je i Tijardović stvarao – zvuk mora, ribarnice, fešte, gužve, ljeta… Svako dijete imat će priliku i voditi grupu i biti njen dio, čime se razvija mašta, koncentracija, osjećaj pripadnosti i zajedništva. Ova radionica prikladna je za svu djecu bez obzira na glazbeno predznanje.
Obrazovni ciljevi:
Odgojno-obrazovni ishodi:
Trajanje: 45 - 60 minuta
Radionica uvodi djecu u svijet Petra Pana kroz glazbenu igru, pokret i improvizaciju. Polazeći od poznatih motiva iz priče (gusari, vile, čarolija, letenje), sudionici stvaraju zvučne slike koristeći tijelo, glas i jednostavne instrumente. Djeca istražuju kako emocije i prostori mogu zvučati, uče osnovne dirigentske geste te zajedno oblikuju glazbene prizore. Radionica ne zahtijeva glazbeno predznanje i prilagođena je djeci različitih sposobnosti.
Obrazovni ciljevi (Glazbena kultura):
Odgojno-obrazovni ishodi (Glazbena kultura):
Trajanje: 45 - 60 minuta
Radionica uvodi djecu u svijet Petra Pana kroz glazbenu igru, pokret i improvizaciju. Polazeći od poznatih motiva iz priče (gusari, vile, čarolija, letenje), sudionici stvaraju zvučne slike koristeći tijelo, glas i jednostavne instrumente. Djeca istražuju kako emocije i prostori mogu zvučati, uče osnovne dirigentske geste te zajedno oblikuju glazbene prizore. Radionica ne zahtijeva glazbeno predznanje i prilagođena je djeci različitih sposobnosti.
Obrazovni ciljevi (Glazbena kultura):
Odgojno-obrazovni ishodi (Glazbena kultura):
Trajanje: 45 - 60 minuta
Radionica uvodi djecu u svijet Petra Pana kroz glazbenu igru, pokret i improvizaciju. Polazeći od poznatih motiva iz priče (gusari, vile, čarolija, letenje), sudionici stvaraju zvučne slike koristeći tijelo, glas i jednostavne instrumente. Djeca istražuju kako emocije i prostori mogu zvučati, uče osnovne dirigentske geste te zajedno oblikuju glazbene prizore. Radionica ne zahtijeva glazbeno predznanje i prilagođena je djeci različitih sposobnosti.
Obrazovni ciljevi (Glazbena kultura):
Odgojno-obrazovni ishodi (Glazbena kultura):
Biti djeca, biti djeca 2 multidisciplinarni je projekt koji slavi dječju kreativnost i stvaralaštvo. U ovom jedinstvenom umjetničkom susretu, djeca postaju pjesnici, prozaici, glazbenici, glumci, recitatori i kompozitori, stvarajući djela koja odišu iskrenošću i maštom. Uz stručnu i inspirativnu podršku profesora Glazbene škole Josipa Hatzea, pod idejnim vodstvo Nele Bujas Trpković projekt donosi pravu rapsodiju ljepote dječjeg izraza.
MALI SKLADATELJI
Tonka Ćapin, 4. niže
Duje Filipović, 4. niže
Kajo Mandić, 5. niže
Lila Sunko, 5. niže
Michaela Karuza, 6. niže
Marijeta Marić, 1. srednje
PROFESORI
Marino Repanić, prof. udaraljki
Stela Ivanišević Curić, prof. mandoline
Bruno Matijašević, prof. teoretskih predmeta
Marko Gerbus, prof. saksofona
Yuri Kot, prof. klavira
Jakov Jurić, prof. trube-orkestar
Tanja Čudina Bratković, prof. violine
Mirjana Ćutuk, prof. harmonike
Martin Andrijašević, prof. gitare (gitaristički orkestar)
Ivana Šutić, prof. Dječjeg zbora
Agneza Medić, prof. Dječjeg zbora
Silviu Tanase, prof. baleta
Tonći Tranfić. prof. klavira
Sanja Madunić, prof. pjevanja
Sanja Erceg Vrekalo, prof. pjevanja
Domagoj Mijić, prof. gitare
Mila Lapov, prof. flaute
Olja Mišura Rogošić, inspicijentica
GLUMCI
Ana Mihajlović
Luce Žižić
Franko Tomašević
Josip Kovačević
Lota Tudor
Bepina Baričević
Margita Ivelić
Tanja Borozan
Mia Ančić
Marija Zec
RECITATORI SVOJE POEZIJE I PROZE
UDARALJKAŠI
Marin Vuletić, Vjeko Vukušić, Filip Balić, Ivan Šarolić, Ivan Ribičić
Luka Vukšić, drum set
BALERINE
Marita Plazibat
Korina Radica
DIZAJN
Mladen Luketić
TEKSTOVE BIRAO I LEKTORIRAO
prof. Ivan Luketić
TEKSTOVI ZA GLUMCE
prof. Nela Bujas Trpković
AUTOR PROJEKTA
prof. Nela Bujas Trpković
Trajanje: 35-40 minuta
Glazbeno-scensko djelo „Petar Pan“ u atraktivnom ruhu koje će zagolicati dječju maštu donosi plesnu priču o radoznalosti, hrabrosti, odrastanju i moći pravog prijateljstva. Inspirirano je romanom J. M. Barrieja i mnogobrojnim adaptacijama koje slave djetinju hrabrost i odanost Petra Pana, djevojčice Wendy i njezine braće te vile Zvončice u borbi protiv zlog Kapetana Kuke. Hvaljeni koreograf Remus Dimache i njegov plesni studio grade priču kakvu Petar Pan, vječni dječak, zaslužuje – od djece djeci. Prelijepa glazba Bruna Bjelinskog utjelovit će poznate rečenice dječaka koji ne želi odrasti: „Ja sam mladost! Ja sam radost!“ Sinergija izvrsne glazbe, književnosti, plesa i likovnosti ostvarit će dvostruku svrhu – zabaviti i poučiti.
Trajanje: 35-40 minuta
Glazbeno-scensko djelo „Petar Pan“ u atraktivnom ruhu koje će zagolicati dječju maštu donosi plesnu priču o radoznalosti, hrabrosti, odrastanju i moći pravog prijateljstva. Inspirirano je romanom J. M. Barrieja i mnogobrojnim adaptacijama koje slave djetinju hrabrost i odanost Petra Pana, djevojčice Wendy i njezine braće te vile Zvončice u borbi protiv zlog Kapetana Kuke. Hvaljeni koreograf Remus Dimache i njegov plesni studio grade priču kakvu Petar Pan, vječni dječak, zaslužuje – od djece djeci. Prelijepa glazba Bruna Bjelinskog utjelovit će poznate rečenice dječaka koji ne želi odrasti: „Ja sam mladost! Ja sam radost!“ Sinergija izvrsne glazbe, književnosti, plesa i likovnosti ostvarit će dvostruku svrhu – zabaviti i poučiti.




