Pijanist, skladatelj, aranžer, producent i glazbeni pedagog Vasil Hadžimanov jedan je od najvažnijih srpskih jazz- glazbenika. Svestran je umjetnik, jednako uvjerljiv svirajući akustični i električni klavir, straight ahead, fusion ili etnojazz... Bez obzira na to u kojem stilu svira, njegova je glazba uvijek uzbudljiva i intrigantna.
Niz okolnosti su utjecale da ranije zacrtani plan predstavljanja monografije Naša Ivanka Boljkovac u Splitu bude realiziran tek ove godine 21. listopada 2023. Ugledna umjetnica u svibnju 2023. ulogom Dome u Gotovčevom „Eru“ obilježila je visoku 48.obljetnicu svog umjetničkog rada u HNK Zagreb, a prije toga u svibnju godinu dana ranije predstavljena je monografija Naša Ivanka Boljkovac autorice Marije Barbieri. Split bi se također, uz prikaz profesionalne karijere Ivanke Boljkovac kroz iskaze dirigenta i skladatelja dr.sc.Mladena Tarbuka, dr.sc. Tonća Šitina, povjesničara i glazbenog kritičara, Marine Jajić, sopranistice i vokalnog pedagoga, uz glasovirsku suradnju Zorana Velića, prisjetio nekih značajnih momenata i čestih gostovanja naše nacionalne prvakinje upravo u Splitu i na Peristilu. Zadovoljstvo je uvijek bilo obostrano, publika i kritika aplauzima su odgovarali na snažne i čiste tonove temperamentne pjevačice. Malo je onih umjetnika koji se mogu pohvaliti tako impresivnim popisom likova koje je Ivanka ostvarila, pjevačica koja je živjela operu, neprestano bogatila varijante scenskog spektakla i utjecaj kazališta u eri društvenih preokreta i estetskih promjena. Čudesno je kako je Ivanka sačuvala vedrinu i osmjeh za kolege i publiku, potvrđivala se kao heroina onda kada drugih alternativa nije bilo a pitanje je kada će ih ponovo biti!
U organizaciju ovog zahtjevnog projekta uz Hrvatski dom javlja se i Gradska knjižnica „Marko Marulić“ u Splitu.
Program, video, foto i audio snimke, održat će se u Koncertnoj dvorani Ive Tijardovića u Hrvatskom domu Split. Umjetnica je odlučila pokloniti veći broj monografija, ustanovama i publici.
Ulaz je slobodan!
Na svom koncertu u Hrvatskom domu Split jedna od najtraženijih hrvatskih koncertnih solistica, violončelistica Monika Leskovar, odabire raznolik program i suradnju s još jednim istaknutim violončelistom, Branimirom Pustičkim te Zadarskim komornim orkestrom. Talijanska serenada Huga Wolfa i Holberg suita Edvarda Griega, dva klasika gudačkog orkestralnog repertoara, toplom nostalgičnom notom daju okvir putovanju do baroka i natrag u romantizam, sve do izleta u 21. stoljeće. Koncert za dva violončela djelo je koje se rijetko može čuti na domaćim koncertnim pozornicama, snažnog je dramskog potencijala koji Vivaldi crpi iz tamnih boja dvaju dubokih solističkih gudača. Za dva violončela i gudače je i skladba Violloncelles, Vibrez!, jednog od najprepoznatljivijih suvremenih skladatelja, Giovannija Sollime, čija se djela se odlikuju snažnom izražajnošću i sviračkom atraktivnošću. Prvi od pet Haydnovih koncerata za violončelo, u C-duru, jedno je od istinskih remek-djela svoga tvorca, ispunjen šarolikošću još uvijek rane, pretklasične koncertne forme i svježinom i obiljem tematskog materijala, koji u galantnoj igri i nizu bravura dijele i izmjenjuju solist i orkestar.
Novoosnovani Komorni orkestar „Tijardović“ - Split svojim prvim koncertom otvara novo poglavlje glazbenog života grada Splita. U obliku koncertantne, simfonijske i komorno-orkestralne izvedbe te kao podrška brojnim splitskim solistima i gostujućim glazbenicima – to su nebrojene mogućnosti koje otvara postojanje stalnog orkestra! Ime Ive Tijardovića u sebi nosi ideju o raznovrsnosti djelovanja koje orkestar želi razgranati. Ono nije samo hommage velikom splitskom skladatelju već i svojevrstan simbol težnji novog ansambla. Orkestar je osnovan na inicijativu nekoliko glazbenih entuzijasta u Splitu, a na čelu je orkestra dirigent Hari Zlodre. Na svom prvom koncertu Komorni orkestar „Tijardović“ izvodi djela W. A. Mozarta, C. Debussyja, E. Elgara, O. Respighija, R. Wagnera i A. Schönberga.
Hrvatski dom Split 5. listopada u 20 sati otvara novu koncertnu sezonu čiji je raznolik i vrlo ambiciozan program već izazvao veliku pozornost. Čast otvaranja sezone s mnogo glazbenih poslastica pripast će „Cantus Ansamblu“. Ansambl je posvećen izvođenju, istraživanju, promoviranju i poticanju produkcije suvremene hrvatske glazbe, a bavi se gotovo u podjednakom omjeru i najnovijim glazbenim zbivanjima na međunarodnoj sceni. Poseban je projekt posvećen skladateljima splitskog kruga, s kojim je ansambl osvojio nagradu Judita 58. Splitskog ljeta 2012. godine.
Program
Na programu su skladbe doajena splitskog glazbenog života: „Whole Lotta Zeppelin“ Mirka Krstićevića, čiji glazbeno djelovanje seže od rocka do klasike; ritmična, zaigrana skladba „Sustainable Development“ višestruko nagrađivanog splitskog skladatelja i orguljaša Ivana Božičevića, kao i antologijsko djelo „Cantus Ansambla“ koje nosi naziv „Leptiri“ splitske skladateljice Olje Jelaska. Priključit će im se saksofonist i skladatelj Gordan Tudor sa skladbom „Kroki“ te internacionalno uspješna skladateljica Mirela Ivičević s „Dominosa Octarine“ za flautu i instrumentalni ansambl. Klasici suvremene glazbe na programu su Frano Parać i Ruben Radica. Izvest će se daškom talijansko-mediteranske nostalgije obojeno djelo „Memorie“ Frane Paraća za glas i ansambl te jedno djelo iz Radičina opusa, nerijetko obojenog dubokom i istinskom duhovnošću – „Litanije Svih svetih za papu Ivana Pavla“, 72 zaziva komornog instrumentalnog ansambla.
Posveta velikom Ivi Tijardoviću
Poseban će trenutak na samom otvaranju nove sezone biti imenovanje Svečane dvorane Hrvatskog doma Split Koncertnom dvoranom Ive Tijardovića. Tim će se povodom organizirati i prigodna izložba osobnih i drugih predmeta Ive Tijardovića, što je donacija Zaklade Karlo Grenc za taj dan. Na koncert koji će uvelike obilježiti sjećanje na glazbenika, intendanta i redatelja čije su operete dio kulturnog identiteta grada Splita iz Francuske dolazi i unuka Ive Tijardovića, gospođa Pétronille Tijardović. Još je jedno obilježje ovoga koncerta, ali i dio posebnog razvojnog plana publike u ovoj sezoni, razgovor sa splitskim skladateljima čija će se djela izvoditi na ovoj jedinstvenoj glazbenoj večeri.
ENDeM kvartet čine Marko Gerbus (sopran saksofon), Deni Pjanić (alt saksofon), Nereo Arbula (tenor saksofon) i Erna Čizmić Rebić (bariton saksofon), diplomanti Umjetničke akademije u Splitu u klasi prof. Gordana Tudora. Kvartet je osnovan 2015. godine kao Kvartet saksofona Umjetničke akademije u Splitu, a u ovom sastavu djeluju od 2017. godine. Nakon godinu dana djelovanja mijenjaju ime u ENDeM kvartet.
Svoj prvi nastup kvartet je obilježio u srpnju 2015. godine kao dio ciklusa Čari klasične glazbe u Dioklecijanovim Podrumima. Od tada su ostvarili brojne nastupe i sudjelovali su na raznim manifestacijama, od čega se posebno ističu Svjetski kongres saksofonista, Izlog suvremenog zvuka u Zagrebu, Dani nove glazbe te Ciklus mladih glazbenika mo. Vinko Lesić u Splitu. Dobitnici su prve nagrade na međunarodnom natjecanju Davorin Jenko u Beogradu 2016. godine, prve nagrade i titule laureata na istom natjecanju 2018. godine, te prve nagrade na regionalnom i druge nagrade na državnom natjecanju komornih sastava 2017. godine. Na hrvatskom natjecanju mladih glazbenih umjetnika Papandopulo, održanom u Zagrebu 2019. godine, osvojili su treću nagradu. Kvartet je surađivao s priznatim glazbenicima kao što su Dubravko Detoni, Dragan Sremec, Tomislav Žužak, Valter Lovričević, Papandopulo kvartet i drugi. Repertoar kvarteta obuhvaća djela iz svih stilskih razdoblja – od baroka do suvremene glazbe, s posebnim naglaskom na djela hrvatskih skladatelja.
_________________
Members of the ENDeM quartet are Marko Gerbus (soprano saxophone), Deni Pjanić (alto saxophone), Nereo Arbula (tenor saxophone) and Erna Čizmić Rebić (baritone saxophone), graduates of the Academy of Arts in Split in the class of prof Gordan Tudor. The quartet was founded in 2015 as the Saxophone Quartet of the Academy of Arts in Split and has been active in this composition since 2017. After a year of activity, they changed their name to the ENDeM Quartet. The quartet celebrated its first performance in July 2015 as part of the Charms of Classical Music cycle in Diocletian's Cellars. Since then, they have performed numerous times and participated in various events, of which the World Congress of Saxophonists, the Exhibition of Contemporary Sound in Zagreb, the Days of New Music and the Cycle of Young Musicians Vinko Lesić in Split stand out. They won first prize at the international Davorin Jenko competition in Belgrade in 2016, first prize and laureate titles at the same competition in 2018, and first prize at the regional and second prizes at the state chamber ensemble competition in 2017. At the Papandopulo Croatian competition of young musical artists, held in Zagreb in 2019, they won the third prize. The quartet collaborated with renowned musicians such as Dubravko Detoni, Dragan Sremec, Tomislav Žužak, Valter Lovričević, Papandopulo Quartet and others. The repertoire of the quartet includes works from all stylistic periods - from baroque to contemporary music, with a special emphasis on works by Croatian composers.
Duo Vermeer osnovali su gitaristica Silvia Escamilla (Španjolska) i gitarist Natan Zlodre (Hrvatska) 2022. godine. Dvoje glazbenika s bogatim koncertnim iskustvom i dobitnici raznih međunarodnih
nagrada i priznanja odlučili su spojiti svoja zanimanja i osobnosti tijekom magistarskog studija na Kraljevskom konzervatoriju u Haagu (Nizozemska), gdje redovito surađuju s profesorom Pavelom
Steidlom i pohađaju sate komorne glazbe kod profesora Zorana Dukića. Trenutno su polaznici Master studija komorne glazbe na Universität für Musik and darstellende Kunst u Grazu (Austrija)
u klasi profesora Petrita Çekua. Njihovi su glavni ciljevi istraživanje zvučnih karakteristika klasičnoga gitarističkoga dua, prenošenje njegove svijetle sposobnosti simbolične evokacije i donošenje originalnoga repertoara cijeloj publici i svim prostorima, od najtradicionalnijih početaka do suvremenih inovacija.
Silvia Escamilla Jiménez (Madrid, 1998) završila je preddiplomski studij klasične gitare (2020.) te magistarski studij izvođaštva i istraživanja španjolske glazbe (2021.) na Kraljevskom konzervatoriju glazbe u Madridu kod profesora Javiera Somoze. Također je s Cum Laude završila magistarski studij klasične gitare izvođaštva i istraživanja na Koninklijk Conservatorium-Royal Conservatoire na Sveučilištu umjetnosti u Haagu kod profesora Pavla Steidla (2022.). Održala je koncerte i majstorske tečajeve na festivalima u gradovima u Španjolskoj, Nizozemskoj, Njemačkoj, Švedskoj, Hrvatskoj, Slovačkoj i Sloveniji. Osvojila je nagrade na raznim međunarodnim natjecanjima za gitaru. Njezini istraživački članci, usmjereni na dijalog između tradicije i modernosti u glazbenoj kompoziciji, objavljeni su u specijaliziranim medijima poput časopisa Roseta, koji izdaje Španjolsko društvo gitare, i kataloga istraživanja Koninklijk Conservatorium Sveučilišta umjetnosti u Haagu. Dobila je nekoliko stipendija za akademsku izvrsnost i za postdiplomske studije u inozemstvu.
Natan Zlodre (1996.) počeo je svirati gitaru u klasi prof. Zorana Melvana pri OGŠ Jakova Gotovca u Sinju. Školovanje je nastavio u Glazbenoj školi Pavla Markovca u Zagrebu, u klasi prof. Xhevdeta Sahatxhije. Studirao je na Umjetničkoj akademiji u Splitu, u klasi prof. Gorana Listeša, te je počeo surađivati s prof. Lukaszom Kuropaczewskim (Poljska) kod kojega je i završio preddiplomski studij na prestižnoj Glazbenoj akademiji I. J.Paderewski u Poznanju. Magistrirao je 2022. godine na Kraljevskom konzervatoriju u Haagu (Nizozemska) u klasi prof. Pavela Steidla. Dobitnik je nagrade Matice hrvatske za koncert u sklopu Mladi u Matici hrvatskoj, nagrada na 17. međunarodnom natjecanju Glazbene mladeži za Lions Grand Prix, jedan je od nagrađenih u sklopu koncertnoga ciklusa mo. Vinko Lesić, dobitnik je 1. nagrade na 18. međunarodnom glazbenom natjecanju za Veliku nagradu Pariza za virtuoznost u Francuskoj (2019.). Dodijeljena mu je godišnja Nagrada mladom gitaristu Međunarodnog kluba Lions i Posebna Rektorova nagrada Sveučilišta u Splitu za umjetnička ostvarenja, jedan je od umjetnika platforme Open Strings Berlin (Njemačka), snimio je debitantski album Guitar Impressions za izdavačku kuću Orpheus Classical (SAD). Uz
potporu Ministarstva Kulture i Medija RH održava koncertna gostovanja u Hrvatskoj. Debitantski nastup s orkestrom održao je 2020. uz orkestar Hrvatskog narodnog kazališta u Splitu. Gostovao je u emisijama Hrvatske radiotelevizije.
___________________________________________
Duo Vermeer was founded by guitarists Silvia Escamilla (Spain) and Natan Zlodre (Croatia) in 2022. Two musicians with extensive concert experience and winners of various international awards and recognitions decided to combine their professions and personalities during their master's studies at the Royal Conservatory in The Hague (Netherlands), where they regularly collaborate with Professor Pavel Steidl and attend chamber music lessons with Professor Zoran Dukić. They are currently attending the Master of Chamber Music at the Universität für Musik and darstellende Kunst in Graz (Austria) in the class of Professor Petrit Çeku. Their main goals are to explore the sound characteristics of the classic guitar duo, convey its bright ability of symbolic evocation and bring original repertoire to the entire audience and to all venues, from the most traditional beginnings to contemporary innovations. Duo Vermeer performs works that represent different artistic influences and different historical periods, offering a panoramic view of the performance and development of composition from the Baroque to the present day.
Silvia Escamilla Jiménez (Madrid, 1998) completed her undergraduate studies in classical guitar (2020) and her master's studies in Spanish music performance and research (2021) at the Royal
Conservatory of Music in Madrid under Professor Javier Somoza. She also completed with Cum Laude a master's degree in classical guitar performance and research at the Koninklijk Conservatorium-Royal Conservatoire at the University of the Arts in The Hague under professor Pavle Steidl (2022). She gave concerts and master classes at festivals in cities in Spain, Holland, Germany, Sweden, Croatia, Slovakia and Slovenia. She has won prizes at various international guitar competitions. Her research articles, focused on the dialogue between tradition and modernity in musical composition, have been published in specialized media such as the magazine Roseta, published by the Spanish Guitar Society, and the research catalog of the Koninklijk Conservatorium of the University of the Arts in The Hague. She received several scholarships for academic excellence and for postgraduate studies abroad.
Natan Zlodre (1996) started playing the guitar in the class of prof. Zoran Melvan at OGŠ Jakov Gotovac in Sinj. He continued his education at the Music School of Pavel Markovac in Zagreb, in the class of prof. Xhevdet Sahatxhija. He studied at the Art Academy in Split, in the class of prof. Goran Listeš, and started collaborating with prof. Lukasz Kuropaczewski (Poland), with whom he completed his undergraduate studies at the prestigious I. J. Paderewski Academy of Music in Poznań. He received his master's degree in 2022 at the Royal Conservatory in The Hague (Netherlands) in the class of prof. Pavel Steidl. He is the winner of the Matica Hrvatska award for a concert as part of the Youth in Matica Hrvatska, an award at the 17th International Music Youth Lions Grand Prix competition, he is one of the awardees within the concert cycle mo. Vinko Lesić, winner of the 1st prize at the 18th international music competition for the Grand Prix of Paris for virtuosity in France (2019). He was awarded the annual Young Guitarist Award of the International Lions Club and the Special Rector's Award of the University of Split for artistic achievements, he is one of the artists of the Open Strings Berlin (Germany) platform, he recorded the debut album
Guitar Impressions for the publishing house Orpheus Classical (USA). With the support of the Ministry of Culture and Media of the Republic of Croatia, he holds guest concerts in Croatia. He gave his debut performance with the orchestra in 2020 with the orchestra of the Croatian National Theater in Split. He was a guest on Croatian Radio and Television broadcasts.
Ugo Orlandi, profesor je mandoline na Konzervatoriju G.Verdi u Milanu. Rođen u Bresci 1958., glazbeno je odrastao u Centru za glazbeno obrazovanje mladih Brescie gdje je započeo studij mandoline i trube. Od 1975. pohađa tečaj mandoline kod Giuseppea Aneddea na Konzervatoriju u Padovi, gdje istodobno stječe i diplomu trube. Zainteresiran za ranu glazbu i muzikološka istraživanja, posvetio se proučavanju korneta i prirodne trublje, produbljujući proučavanje i istraživanje povijesnoga repertoara mandoline. S Claudiom Scimoneom i njegovim komornim orkestrom Solisti Veneti obišao je cijeli svijet sudjelujući na festivalima u Salzburgu, Montreauxu, Edinburghu, Mostly Mozart u New Yorku, te Le Prestige de la Musique u Parizu. Također je surađivao s komornim ansamblom Solisti Aquilani, Wiener Kammerkonzerte, Berliner
Philarmoniker, Sergiom Vartolom, Jordijem Savallom, Zubinom Mehtom i Claudiom Abbadom.
Giacomo Ferrari rođen je 1985. godine u Milanu. Vrlo rano pokazuje zanimanje za glazbu te sa šest godina započinje s učenjem klavira.
Na Konzervatoriju Giuseppe Verdi u Milanu, 2006. godine, diplomira preddiplomski studij glasovira s postignutim maksimalnim ocjenama u klasi prof. Danielea Lombardija. Za vrijeme preddiplomskog studija,
paralelno s glasovirskim smjerom, pohađa tri godine i smjer čembalo u klasi prof. Ruggera Laganà. S izvrsnim uspjehom i maksimalnim ocjenama završava diplomski studij 2008. godine te stječe zvanje Magistra
glasovira (smjer komorna glazba). Njegujući zanimanja za sve žanrove glazbe, dvije godine studira i jazz glazbu pohađajući Civico Corso di Jazz pod vodstvom prof. Marija Rusca. Godine 2009. polaže prijemni na Manhattan School u New Yorku gdje biva primljen kao stipendist. Od 2014. godine radi kao korepetitor na Konzervatoriju G. Verdi u Milanu. Godine 2019. djeluje kao jedan od službenih korepetitora na Međunarodnom natjecanju Società Umanitaria te na natjecanju Concorso Internazionale Città di Palmanova od 2022. godine. Od 2017. do 2022. godine dirigira mandolinskim orkestrom Mandolinisti Bustesi.
Održao je niz koncerata kao solist i u različitim komornim sastavima u Italiji i inozemstvu (Mađarska, Slovačka, Crna Gora, Grčka, Poljska). U koncertnoj dvorani University of Music Fryderyk Chopin u Varšavi 2014. godine nastupa u duo sastavu s mandolinistom Raffaeleom La Ragioneom, s kojim 2015. godine izdaje CD pod nazivom Serenata Napoletana, dok 2019. godine izlazi njihov drugi nosač zvuka Margola – Music for mandolin and other chamber music, oba pod okriljem diskografske kuće Brilliant Classics.
________________________
Ugo Orlandi is a mandolin professor at the G.Verdi Conservatory in Milan. Born in Brescia in 1958, he grew up musically in the Brescian Youth Center of Music Education where he began studying the mandolin and trumpet. Since 1975 he has attended the mandolin course, held by Giuseppe Anedda, at the Padua Conservatory where he simultaneously obtained the trumpet diploma. Interested in early music and musicological research, he dedicated himself to the study of the cornetto and the natural trumpet, deepening the study and research of the historical repertoire of the mandolin. With Claudio Scimone and his chamber orchestra Solisti Veneti he toured all over the world participating in the Festivals of Salzburg, Montreaux, Edinburgh, Mostly Mozart in New York, Le Prestige de la Musique in Paris. He has also collaborated with the chamber ensemble Solisti Aquilani, the Wiener Kammerkonzerte, the Berliner Philarmoniker, Sergio Vartolo, Jordi Savall, Zubin Mehta and Claudio Abbado.
Giacomo Ferrari was born in 1985 in Milan. He showed interest in music very early and started learning the piano at the age of six. At the Giuseppe Verdi Conservatory in Milan, in 2006, he graduated from undergraduate studies in piano with the highest grades in the class of prof. Daniele Lombardi. During his undergraduate studies, in parallel with the piano major, he attended the harpsichord major in the class of prof. Ruggera Laganà. With excellent success and maximum grades, he completed his graduate studies in 2008 and obtained the title of Master of Piano (chamber music major). Cultivating interest in all genres of music, he also studied jazz music for two years attending the Civico Corso di Jazz under the guidance of prof. Marija Rusca. In 2009, he took the entrance exam at the Manhattan School in New York, where he was accepted as a scholar. Since 2014, he has been working as an accompanist at the G. Verdi Conservatory in Milan. In 2019, he acts as one of the official accompanists at the Società Umanitaria International Competition and at the Concorso Internazionale Città di Palmanova competition from 2022. From 2017 to 2022, he conducts the mandolin orchestra Mandolinisti Bustesi. He gave a number of concerts as a soloist and in various chamber ensembles in Italy and abroad (Hungary, Slovakia, Montenegro, Greece, Poland). In the concert hall of the Fryderyk Chopin University of Music in Warsaw in 2014, he performed in a duo with mandolinist Raffaele La Ragione, with whom he released a CD called Serenata Napoletana in 2015., while in 2019 their second album Margola – Music for mandolin and other chamber music was released, both under the auspices of the record label Brilliant Classics.
Slavonsko tamburaško društvo Pajo Kolarić najstarije je tamburaško društvo u Hrvatskoj.
Čuvari i čuvarice osječke tamburaške tradicije u sklopu 2. Međunarodnog festivala folklora Split 2023 pripremili su svečanost orkestralne tamburaške glazbe. U programu će sudjelovati 45 izvođača – Seniorski tamburaški orkestar, Muška i Ženska vokalna, a glazbenu sliku cjelovečernjeg koncerta upotpunit će vokalni solisti.
Slavonsko tamburaško društvo „Pajo Kolarić“ osnovano je 21. ožujka 1954. godine i nosi ime reformatora tambure i glazbenog skladatelja Paulusa Paje Kolarića. U svom dugogodišnjem radu društvo je odgojilo više od 2000 glazbenika.
S veseljem vas očekuju u Hrvatskom domu Split 26.8. u 20 sati kako bi zajedno uživali u tamburama!
Ulaz je SLOBODAN, a svoje ulaznice možete početi preuzimati 2 sata prije početka koncerta na blagajni Hrvatskog doma Split.
Natalia Trull rođena je u Sankt Peterburgu, gdje je počela studirati klavir, na tadašnjem Lenjingradskom konzervatoriju, u klasi T. Rumševiča. 1974. nastavlja studij na Moskovskom državnom konzervatoriju, gdje su njezini profesori bili Ya. Zak i M. Voskresenski. Usavršava se na Lenjingradskom konzervatoriju pod vodstvom profesora T. Kravčenka.
Natalia Trull laureatkinja je niza međunarodnih pijanističkih natjecanja: Pijanističko natjecanje u Beogradu (1981. osvaja Prvu nagradu), na Međunarodnom natjecanju Čajkovski (Moskva, 1986., osvaja Drugu nagradu), na Međunarodnom natjecanju Monte Carlo (Monaco, 1993., osvaja Grand Prix).
Godine 1981. počinje svoju bogatu pedagošku karijeru, postavši asistenticom T. Kravčenka na Lenjingradskom konzervatoriju. 1984. dobiva vlastitu studentsku klasu, a istovremeno djeluje kao profesorica klavira na Specijalnoj glazbenoj školi Lenjingradskog konzervatorija. 1988. odlazi u Moskvu i počinje s radom na Moskovskom državnom konzervatoriju, kao asistentica M. Voskresenskog. Docentica postaje 1995. godine, a 2004. dobiva titulu Posebne profesorice klavira, a od 2007. godine djeluje na Posebnom odjelu za klavir, koji vodi V. Gornostaeva.
Solistički je nastupala je sa s nizom renomiranih međunarodnih orkestara: Londonskim simfoničarima, Filharmonijom iz Los Angelesa, Orkestrom Tonhalle iz Züricha, Simfonijskim orkestrom Monte Carla, itd., te sa svm najvažnijim ruskim orkestrima. Surađivala je s vodećim dirigentima, kao što su: Raphael Frühbeck de Burgos, Raymond Leppard, Jean-Bernard Pommier, Eri Klas, Vasilij Sinajski, Genadij Roždestvenski, Juri Temirkanov, Ivan Spiller, Vladimir Fedosejev, Arnold Kats i niz drugih.
Njezin repertoar uključuje više od pedeset koncerata, od kojih je znameniti Čajkovskijev Koncert za klavir u b-molu pijanistica izvela više od stotinu puta, na različitim koncertima u najuglednijim dvoranama diljem svijeta. Najzapaženija njezina izvedba ovog djela bila je u glasovitom Hollywood Bowlu, pod ravnanjem Erija Klasa s Filharmonijom iz Los Angelesa, te u dvorani Suntory s Tokijskom filharmonijom pod ravnanjem Koizumija Kazuhira. Njezine su izvedbe hvaljene zbog sveobuhvatnosti glazbene interpretacije, prepoznatljive i jedinstvene osobnosti i tehničkog majstorstva kojim predstavlja raznolik repertoar. Česta je gošća predavačica u SAD-u, Japanu, Italiji, Njemačkoj, Južnoj Americi. Uz mjesto profesorice na Moskovskom konzervatoriju Čajkovski, gostujuća je profesorica na Europskoj glazbenoj akademiji Como u Italiji.