L. van Beethoven: 32 varijacije u c-molu, WoO 80
F. Chopin: Scherzo br.2 u b-molu, op.31
I. Josipović: Diabolezza
S. Prokofjev: Sonata br.2 u d-molu, op. 14
Vincenzo Bellini (1801. - 1835.): L’ Abbandono
Gioachino Rossini (1792. - 1868.): Il mio ben sospiro e chiamo, arija Giulie iz opere La scala di seta
Joaquín Turina (1882. - 1949.): “Poema en forma de canciones”
I. Dedicatoria
II. Nunca olvida
III. Cantares
IV. Los dos miedos
V. Las locas por amor
Roko Radovan (1994. - ): Bila sam dječak
I. Bila sam dječak
II. Zahvalnost (Da sam umrla u djetinjstvu)
III. Ushit
Francisco Asenjo Barbieri (1823. - 1894.): Canción De Paloma, iz zarzuele “El Barberillo De Lavapiés”
Ivo Tijardović (1895. - 1976.): “Daleko me biser mora”, arija Male Floramye iz operete Mala Floramye
Frano Parać: Ples barunice
R. Schumann: Sonata op.22 br. 2 u g mol
R. Schumann: Kreisleriana op.16
Johann Sebastian Bach: Preludij iz Pete suite za violončelo solo, BWV 1011
Manuel Ponce: Sonata romántica
Olja Jelaska: Fantazija (Hommage à Britten)
Agustín Barrios Mangoré: Mazurka Apasionada
Program:
Srećko Bradić: Salto vitale
S. Rahmanjinov: Varijacije na Chopinovu temu, op. 22
Dob: predškolski i osnovnoškolski uzrast / 45'
Kažu da se u laboratorijima obično „kuhaju“ nekakve čarolije, a u Koncertnom laboratoriju Hrvatskog doma zakuhao se još jedan sjajan projekt – „Glazbeni vremeplov Tete Operete“. Nakon izuzetno uspješne prošlosezonske verzije „Tete Operete i Barba Klavalira“ u kojoj su nas energična i druželjubiva pjevačica i šarmantni pijanist upoznali sa specifičnostima ljudskoga glasa i ljepotama javnog nastupa s glazbenicima, ove godine ulazimo u Glazbeni vremeplov. Njegovi će smjerovi biti vrlo neobični – Teta Opereta i Barba Klavalir vratit će se u prošlost, a njihove mlađe verzije otputovat će duboko u povijest glazbe. Prisjetit će se srednjovjekovnog teksta pjesmarice „Carmina Burana“, poslušat će ljubavne jade baroknog „Orfeja“, zaljubit će se u ljepote klasične opere kroz „Figarov pir“, nasmijat će se „Duetu mačaka“, oduševit će se bajkovitom ženom-lutkom iz „Hoffmanovih priča“, bit će nostalgični uz „Malu Floramye“, sanjivi uz „Porgy i Bess“, puni nade u bolje sutra uz „Era s onoga svijeta“, naposljetku i puni optimizma uz mjuzikl „Jalta, Jalta“.
Mlada Teta Opereta još će se jednom pokazati kao majstorica interakcije s djecom, u stalnoj suigri s najdražom publikom. Njezin će vjerni Barba Klavalir ovaj put biti mentor vlastitoj sestri, pomalo napornoj, ali beskrajno simpatičnoj pijanistici Jelči Klaviruši. Neobični će ih likovi poput Pećinskog pračovjeka i Suvremenog pjevača stalno podsjećati na to da je glazba iskonska čovjekova potreba te da ne postoje prostor i vrijeme u kojemu roditelji nemaju potrebu uspavati svoje dijete uspavankom. Glazba će se pokazati kao najbolji prijenosnik emocija, od duboke tuge Orfeja koji je izgubio voljenu ženu pa sve do zaraznog humora u „Duetu mačaka“ ili iskrene zaljubljenosti i požrtvovnosti Đule u „Eru s onoga svijeta“.
Vremeplov će ploviti po epohama i kontinentima, većim i manjim ulogama, sretnim i tužnim trenucima. Njegov je cilj pokazati djeci da je glazba prostor nesputanih emocija te da je svako raspoloženje dobrodošlo u njezin svijet. Ona trpi i smijeh i suze, tješi nas svojim razumijevanjem, veseli svojom ljupkošću i karakterom, osvaja svojom bezvremenskom ljepotom. U razigranoj režiji Marte Tutiš „Glazbeni vremeplov Tete Operete“ postaje vozilo u koje želi uskočiti svatko s djetinjim srcem, svatko tko iskreno poštuje ljepotu umjetnosti i svih nezaboravnih trenutaka koje nam ona pruža.
Glasovi mladih glazbenika, koje su njihovi mentori velikodušno prepoznali kao one koji dolaze i koji će odgajati nove generacije zaljubljenika u umjetnost, kroje svijet pun šarolikih talenata. Njihov se potencijal proteže od najzahtjevnijih opernih arija do zabavnih mjuzikla i šaljivih suvremenih interpretacija. Glumačka vještina dolazi na kušnju u dodiru s najvažnijom publikom – djecom. Ali za njihovu glumu ne treba strahovati jer ne može se odglumiti ona iskrena emocija koju svi imaju u srcu – a to je ljubav prema glazbi. Nadamo se da će nova uspješnica Koncertnog laboratorija suvereno ploviti u svome vremeplovu koji bi mogao postati krcat putnicima. Budućim umjetnicima, sviračima, pjevačima, glumcima… Za koji se god put mališani u publici odluče, vjerujemo da će pamtiti svoja dječja putovanja s Tetom Operetom i njegovati ljubav prema čaroliji zvuka organiziranoj u vremenu – glazbi.
Obrazovni ciljevi:
Odgojno-obrazovni ishodi:
Izvršni producent: Vanesa Kleva
Scenarij: Magdalena Mrčela
Režija: Marta Tutiš
Selektorica glazbenog sadržaja: Žana Marendić
Scensko rješenje: Marta Tutiš, Tina Spahija
Kostimografkinja: Tina Spahija
Izrada kostima: Božena Spahija
Oblikovatelj svjetla: Igor Gulam
Oblikovatelj tona: Ranko Smoljan
Majstorica šminke: Mia Pocrnjić
ULOGE:
TETA OPERETA Tea Požgaj
BARBA KLAVALIR Stipe Gugić
JELČI KLAVIRUŠA Jelena Pavić
PEĆINSKI PRAČOVJEK Matija Škiljo
SUVREMENI PJEVAČ Rafael Đangradović
BARITON u „Carmina Burana“ Rafael Đangradović
SOPRAN u „Carmina Burana“ Ana Conjar
ORFEJ Matija Škiljo
GROFICA ALMAVIVA Ana Conjar
ROSSINIJEVE MAČKE Matija Škiljo i Tea Požgaj
OLYMPIA Tina Matković
MALA FLORAMYE Tina Matković
CLARA/BESS Neda Pejković
ĐULA Neda Pejković
Dob: predškolski i osnovnoškolski uzrast / 45'
Kažu da se u laboratorijima obično „kuhaju“ nekakve čarolije, a u Koncertnom laboratoriju Hrvatskog doma zakuhao se još jedan sjajan projekt – „Glazbeni vremeplov Tete Operete“. Nakon izuzetno uspješne prošlosezonske verzije „Tete Operete i Barba Klavalira“ u kojoj su nas energična i druželjubiva pjevačica i šarmantni pijanist upoznali sa specifičnostima ljudskoga glasa i ljepotama javnog nastupa s glazbenicima, ove godine ulazimo u Glazbeni vremeplov. Njegovi će smjerovi biti vrlo neobični – Teta Opereta i Barba Klavalir vratit će se u prošlost, a njihove mlađe verzije otputovat će duboko u povijest glazbe. Prisjetit će se srednjovjekovnog teksta pjesmarice „Carmina Burana“, poslušat će ljubavne jade baroknog „Orfeja“, zaljubit će se u ljepote klasične opere kroz „Figarov pir“, nasmijat će se „Duetu mačaka“, oduševit će se bajkovitom ženom-lutkom iz „Hoffmanovih priča“, bit će nostalgični uz „Malu Floramye“, sanjivi uz „Porgy i Bess“, puni nade u bolje sutra uz „Era s onoga svijeta“, naposljetku i puni optimizma uz mjuzikl „Jalta, Jalta“.
Mlada Teta Opereta još će se jednom pokazati kao majstorica interakcije s djecom, u stalnoj suigri s najdražom publikom. Njezin će vjerni Barba Klavalir ovaj put biti mentor vlastitoj sestri, pomalo napornoj, ali beskrajno simpatičnoj pijanistici Jelči Klaviruši. Neobični će ih likovi poput Pećinskog pračovjeka i Suvremenog pjevača stalno podsjećati na to da je glazba iskonska čovjekova potreba te da ne postoje prostor i vrijeme u kojemu roditelji nemaju potrebu uspavati svoje dijete uspavankom. Glazba će se pokazati kao najbolji prijenosnik emocija, od duboke tuge Orfeja koji je izgubio voljenu ženu pa sve do zaraznog humora u „Duetu mačaka“ ili iskrene zaljubljenosti i požrtvovnosti Đule u „Eru s onoga svijeta“.
Vremeplov će ploviti po epohama i kontinentima, većim i manjim ulogama, sretnim i tužnim trenucima. Njegov je cilj pokazati djeci da je glazba prostor nesputanih emocija te da je svako raspoloženje dobrodošlo u njezin svijet. Ona trpi i smijeh i suze, tješi nas svojim razumijevanjem, veseli svojom ljupkošću i karakterom, osvaja svojom bezvremenskom ljepotom. U razigranoj režiji Marte Tutiš „Glazbeni vremeplov Tete Operete“ postaje vozilo u koje želi uskočiti svatko s djetinjim srcem, svatko tko iskreno poštuje ljepotu umjetnosti i svih nezaboravnih trenutaka koje nam ona pruža.
Glasovi mladih glazbenika, koje su njihovi mentori velikodušno prepoznali kao one koji dolaze i koji će odgajati nove generacije zaljubljenika u umjetnost, kroje svijet pun šarolikih talenata. Njihov se potencijal proteže od najzahtjevnijih opernih arija do zabavnih mjuzikla i šaljivih suvremenih interpretacija. Glumačka vještina dolazi na kušnju u dodiru s najvažnijom publikom – djecom. Ali za njihovu glumu ne treba strahovati jer ne može se odglumiti ona iskrena emocija koju svi imaju u srcu – a to je ljubav prema glazbi. Nadamo se da će nova uspješnica Koncertnog laboratorija suvereno ploviti u svome vremeplovu koji bi mogao postati krcat putnicima. Budućim umjetnicima, sviračima, pjevačima, glumcima… Za koji se god put mališani u publici odluče, vjerujemo da će pamtiti svoja dječja putovanja s Tetom Operetom i njegovati ljubav prema čaroliji zvuka organiziranoj u vremenu – glazbi.
Obrazovni ciljevi:
Odgojno-obrazovni ishodi:
Izvršni producent: Vanesa Kleva
Scenarij: Magdalena Mrčela
Režija: Marta Tutiš
Selektorica glazbenog sadržaja: Žana Marendić
Scensko rješenje: Marta Tutiš, Tina Spahija
Kostimografkinja: Tina Spahija
Izrada kostima: Božena Spahija
Oblikovatelj svjetla: Igor Gulam
Oblikovatelj tona: Ranko Smoljan
Majstorica šminke: Mia Pocrnjić
ULOGE:
TETA OPERETA Tea Požgaj
BARBA KLAVALIR Stipe Gugić
JELČI KLAVIRUŠA Jelena Pavić
PEĆINSKI PRAČOVJEK Matija Škiljo
SUVREMENI PJEVAČ Rafael Đangradović
BARITON u „Carmina Burana“ Rafael Đangradović
SOPRAN u „Carmina Burana“ Ana Conjar
ORFEJ Matija Škiljo
GROFICA ALMAVIVA Ana Conjar
ROSSINIJEVE MAČKE Matija Škiljo i Tea Požgaj
OLYMPIA Tina Matković
MALA FLORAMYE Tina Matković
CLARA/BESS Neda Pejković
ĐULA Neda Pejković