Hrvatski Dom Split
Hrvatski Dom Split

novosti

Poziv na dostavu ponude za sustav ozvučenja, scenske rasvjete i pozornice za Peristil Vibrez fe

14.08.2025.
Split, 14. kolovoza 2025. godine

Split, 14. kolovoza. 2025.

 

PREDMET:  Poziv na dostavu ponude

 

Naručitelj Javna ustanova u kulturi Hrvatski dom Split, Split, Tončićeva 1, provodi postupak prikupljanja ponuda za sustav ozvučenja, scenske rasvjete i pozornice za Peristil Vibrez festival.

Sukladno čl. 12. St. 1. t.1. Zakona o javnoj nabavi za nabavu roba i usluga procijenjene vrijednosti do 26.544,56 € i radova procijenjene vrijednosti do 66.361,40 € bez PDV-a, naručitelj nije obvezan provoditi postupak javne nabave propisan Zakonom.

 

  1. PODACI O NARUČITELJU

Javna ustanova u kulturi Hrvatski dom Split

Split, Tončićeva 1

OIB: 74476770642

Mob/ Tel: 098303010 / 0992222990

Kontakt osoba: Slaven Tahirbegović, upravitelj tehnike / Ivona Zulim, producentica

e-mail: slaven@hdsplit.hr / producent@hdsplit.hr

  1. EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE

06/25

 

  1. VRSTA POSTUPKA NABAVE

Javna nabava

 

  1. OPIS PREDMETA NABAVE

 

4.1. PREDMET NABAVE

R.Br.Opis poslova - najam
1.1.Sustav ozvučenja, uključuje sav potreban popratni materijal i mikrofone sa priborom, cijena uključuje transport, montažu i demontažu opreme, sukladno priloženim tehničkim riderima svakog izvođača. Trajanje festivala od 07.09.2025 do 09.09.2025, ukupno 3 koncerta.
1.2.Scenska rasvjeta, sukladno priloženim tehničkim riderima svakog izvođača, uključuje sav potreban materijal i rampe/nosače za rasvjetna tijela. Trajanje festivala od 07.09.2025 do 09.09.2025, ukupno 3 koncerta.
1.3.Pozornica dimenzija 11m x 8m x 1m, stražnja strana pozornice je naslonjena na stepenice prema Vestibulu. Mora se omogućiti nesmetan pristup prostoru za skladištenje klavira, lijevo iza pozornice preko rampe na pozornici te preko dana otvoren središnji dio pozornice radi pristupa Dioklecijanovim podrumima.
1.4.Transport 450 sjedalica od skladišta HNK Split do Peristila i nakon završetka festivala povrat u skladište, postavljanje i skidanje gledališta.

Procijenjena vrijednost nabave iznosi 26.400,00 eura bez PDV.

4.2. PROCIJENJENA VRIJEDNOST NABAVE

Procijenjena vrijednost nabave za Peristil Vibrez festival od 07. do 09.09.2025. iznosi 26.400,00 bez PDV-a.

4.3. KOLIČINA I OPSEG PREDMETA NABAVE

Predviđene količine predmeta nabave iskazane su Troškovnikom, koji je sastavni dio ovog Poziva na dostavu ponude. Stvarno nabavljena količina predmeta nabave može biti veća ili manja od predviđene količine.

Ponuditelj može dostaviti ponudu samo za cjelokupnu količinu iz Troškovnika. Ponude samo za dio tražene količine iz Troškovnika neće se razmatrati.

 

  • Uvjeti:

 

  1. ROK, NAČIN I UVJETI PLAĆANJA

Naručitelj će izvršiti plaćanje na račun odabranog ponuditelja temeljem ispostavljenog e-Računa (sukladno Zakonu o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi), u roku od 30 dana od ispostave e-Računa.

 

  1. NAČIN ODREĐIVANJA CIJENE PONUDE

Cijena ponude mora biti izražena u eurima.

Ponuditelj je obvezan dostaviti kompletni troškovnik s jediničnim cijenama bez PDV-a.

Cijena ponude piše se brojkama.

U cijenu ponude bez PDV-a moraju biti uračunati svi troškovi i popusti.

 

  1. KRITERIJ ODABIRA PONUDE

Najniža cijena.

  1. JEZIK I PISMO PONUDE

Ponuda se izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu.

  1. ROK VALJANOSTI PONUDE

3 mjeseca od isteka roka za dostavu ponude.

  1. NAČIN DOSTAVE PONUDE

Ponuda se dostavlja u originalu u papirnatom obliku u zatvorenoj omotnici na adresu naručitelja navedenu u dokumentaciji za nadmetanje. Na omotnici ponude mora biti naznačeno:

-           naziv i adresa naručitelja,

-           naziv i adresa ponuditelja

-           evidencijski  broj nabave ( 6/25)

-           naziv predmeta nabave na koju se ponuda odnosi „Ponuda za sustav ozvučenja, scenske rasvjete i pozornice za Peristil Vibrez festival

-           naznaka „ne otvaraj“.

Ponuda mora sadržavati ponudbeni list te troškovnike, sve potpisano po ovlaštenoj osobi ponuditelja i ovjerena pečatom.

 

  1. DATUM, VRIJEME I MJESTO DOSTAVE PONUDA I OTVARANJE PONUDA

Rok za dostavu ponude je 22 kolovoza 2025 god. u 12 sati.

Prijava na newsletter
prijavi se i saznaj novosti
Prijava na WhatsApp
WhatsApp kanal Hrvatskog doma Split
pratite nas na @hrvatskidomsplit
Hrvatski Dom Split

javna ustanova u kuturi 
Hrvatski dom Split

Lokacija
Tončićeva ul. 1, 21000, Split
Telefon
+385 (0)21 213 810
Email
info@hdsplit.hr
Blagajna
Radno vrijeme ponedjeljak - subota od 09 do 13 sati i 1 sat prije početka događaja. 
Partneri
programski 
partner
zlatni medijski 
partner
medijski 
partneri
HD Split © Sva prava pridržana 2024. - 2025.
crossarrow-up Skip to content