Hrvatski Dom Split
Hrvatski Dom Split

novosti

Poziv na dostavu ponude - Zaštitarske usluge za Sustipan Vibrez festival

07.08.2025.
Split, 07. kolovoza 2025. godine

Split, 07. kolovoza 2025. godine

ODABRANIM GOSPODARSKIM SUBJEKTIMA

žPREDMET:  Poziv na dostavu ponude - Zaštitarske usluge za Sustipan Vibrez festival.

Naručitelj Javna ustanova u kulturi Hrvatski dom Split, Split, Tončićeva 1, provodi postupak prikupljanja ponuda za Zaštitarske usluge za Sustipan Vibrez festival.

Sukladno članku 12. stavku 1. točki 1. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16, 114/22), za nabavu roba i usluga procijenjene vrijednosti do 26.544,56 EUR te radova do 66.361,40 EUR (bez PDV-a), naručitelj nije obvezan provoditi postupak javne nabave prema Zakonu, već se provodi postupak jednostavne nabave.

  1. PODACI O NARUČITELJU

Naziv: Javna ustanova u kulturi Hrvatski dom Split

Adresa: Tončićeva 1, 21000 Split

OIB: 74476770642

Kontakt osobe:

  1. EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE

05/25

  1. VRSTA POSTUPKA NABAVE

Jednostavna nabava

  1. OPIS PREDMETA NABAVE

Naziv: Zaštitarske usluge za Sustipan Vibrez festival.

Razdoblje provedbe: od 21. kolovoza 2025. u 9:00 sati do 29. kolovoza 2025. u 11:00 sati (završetak demontaže opreme)

Trajanje festivala: od 23. do 28. kolovoza 2025. – ukupno 6 koncerata

 4.1. PREDMET NABAVE I UVJETI  

  • Čuvanje tehničke opreme i ugostiteljskih sadržaja u parku Sustipan od 21. kolovoza 2025. u 9:00 sati do 29. kolovoza 2025. u 11:00 sati (završetak demontaže opreme) – 2 djelatnika (388 sati)
  • Usluge redara na koncertu Michelle Gurevich, park Sustipan, 23. kolovoza 2025. – 10 djelatnika (60 sati)
  • Usluge redara na koncertu Kovacs, park Sustipan, 24. kolovoza 2025. – 10 djelatnika (60 sati)
  • Usluge redara na koncertu Marc Ribot's Ceramic dog , park Sustipan, 25. kolovoza 2025. – 10 djelatnika (60 sati)
  • Usluge redara na koncertu Nouvelle Vague, park Sustipan, 26. kolovoza 2025. – 10 djelatnika (60 sati)
  • Usluge redara na koncertu TBF i Jazz orkestar HRT-a, park Sustipan, 27. kolovoza 2025. – 12 djelatnika (72 sata)
  • Usluge redara na koncertu Vlatko Stefanovski trio , park Sustipan, 28. kolovoza 2025. – 12 djelatnika (72 sata)

UVJETI:

  • Parcijalne ponude nisu prihvatljive te se iste neće uzimati u obzir
  • Ponuditelj je dužan ponuditi jedinstvenu ponudu za sve tražene stavke
  • Google Maps lokacija - https://maps.app.goo.gl/GiyFeJAyxf6h6Yju6
  • Kontakt osoba za sva tehnička pitanja: Slaven Tahirbegović Mob. 098303010
  • Kontakt osoba za ostala pitanja Ivona Zulim Mob. 0992222990

Procijenjena vrijednost nabave iznosi 15.500,00 eura bez PDV.

4.2. PROCIJENJENA VRIJEDNOST NABAVE

 4.3. KOLIČINA I OPSEG PREDMETA NABAVE

Predviđene količine predmeta nabave iskazane su u troškovniku. Troškovnik čini sastavni dio ovog zahtjeva za prikupljanje ponuda. Količine određene troškovnikom su okvirne. Stvarne količine mogu biti veće ili manje od okvirne količine, ali ukupna plaćanja bez PDV-a temeljem prihvaćene ponude ne smiju prelaziti procijenjenu vrijednost nabave.

Ponuditelj može dostaviti ponudu samo za cjelokupnu količinu traženih usluga sukladno troškovniku. Ponude samo za dio tražene količine neće se razmatrati.

  1. ROK, NAČIN I UVJETI PLAĆANJA

Naručitelj će izvršiti plaćanje na račun odabranog ponuditelja temeljem ispostavljenog e-Računa (sukladno Zakonu o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi), u roku od 30 dana od ispostave e-Računa. 

  1. NAČIN ODREĐIVANJA CIJENE PONUDE

Cijena ponude mora biti izražena u eurima.

Ponuditelj je obvezan dostaviti troškovnik s jediničnim cijenama bez PDV-a.

Cijena se upisuje brojkama i mora uključivati sve troškove i popuste. 

  1. KRITERIJ ODABIRA PONUDE

Najniža cijena.

  1. JEZIK I PISMO PONUDE

Ponuda se izrađuje na hrvatskom jeziku, latinično pismo.

  1. ROK VALJANOSTI PONUDE

3 mjeseca od isteka roka za dostavu ponude.

  1. NAČIN DOSTAVE PONUDE

Ponuda se dostavlja u originalu u papirnatom obliku u zatvorenoj omotnici na adresu naručitelja navedenu u dokumentaciji za nadmetanje. Na omotnici ponude mora biti naznačeno:

-           naziv i adresa naručitelja,

-           naziv i adresa ponuditelja

-           evidencijski  broj nabave ( 5/25)

-           naziv predmeta nabave na koju se ponuda odnosi Zaštitarske usluge za Sustipan Vibrez festival.

-           naznaka „NE OTVARATI“.

Ponuda mora sadržavati ponudbeni list te troškovnike, sve potpisano po ovlaštenoj osobi ponuditelja i ovjerena pečatom.

  1. DATUM, VRIJEME I MJESTO DOSTAVE PONUDA I OTVARANJE PONUDA

Ponuda se dostavlja u zatvorenoj omotnici u originalu (papirnati oblik) na adresu:

Javna ustanova u kulturi Hrvatski dom Split

Tončićeva 1 / IV

21000 Split

Od ponedjeljka do petka od 09.00 do 14.00 sati

Neće se provoditi javno otvaranje ponuda.

Nije dopušteno elektronsko dostavljanje ponuda.

Rok za dostavu ponude je 14. kolovoza do 12.00 sati.  

Prijava na newsletter
prijavi se i saznaj novosti
Prijava na WhatsApp
WhatsApp kanal Hrvatskog doma Split
pratite nas na @hrvatskidomsplit
Hrvatski Dom Split

javna ustanova u kuturi 
Hrvatski dom Split

Lokacija
Tončićeva ul. 1, 21000, Split
Telefon
+385 (0)21 213 810
Email
info@hdsplit.hr
Blagajna
Radno vrijeme ponedjeljak - subota od 09 do 13 sati i 1 sat prije početka događaja. 
Partneri
programski 
partner
zlatni medijski 
partner
medijski 
partneri
HD Split © Sva prava pridržana 2024. - 2025.
crossarrow-up Skip to content