Solist, naučenjak, pedagog Claude Delangle jedan je od najvećih suvremenih saksofonista i vodeći predstavnik francuske škole saksofona. Osim što je nenadmašan interpret klasičnih djela, surađuje s priznatim skladateljima (L. Berio, P. Boulez, T. Takemitsu, A. Piazzola), a promovira i mlađe skladatelje.
Od 1986. rezidentni je saksofonist uglednog Ensemble InterContemporain. Delangle je kao solist nastupao s najprestižnijim orkestrima (BBC London, Radio France, Radio of Finland, WDR Köln, Berlinska filharmonija, Kioi Tokyo) te surađivao s renomiranim dirigentima među kojima je D. Robertson, P. Eötvös, K. Nagan, E. P. Salonen, Myung-whun Chung i L. Bernstein.
Prepun strasti za svoj instrument daleko je više od izvođača. Osim glazbenih postignuća od velike je važnosti i njegov istraživački rad. U Musical Acoustic Laboratories Sveučilišta u Parizu istražuje specifičnu akustiku saksofona. Rezultati istraživanja dragocjene su informacije njegovim kolegama skladateljima. Nakon osvajanja nekoliko prvih nagrada od 1988. godine postao je profesor na Conservatoire National Supérieur de Musique u Parizu. Njegova se klasa smatra najprestižnijom u području saksofona u svijetu. Među studentima svih nacionalnosti vlada veliki interes za stjecanje obrazovanja koje kombinira koncertiranje, mogućnost suradnje sa značajnim skladateljima, a uz to pruža širok izbor interdisciplinarnih aktivnosti. Profesor Delangle seminare interpretacije održava u Europi, Sjevernoj i Južnoj Americi te Aziji.
Pijanistica Odile Catelin-Delangle rođena je u Avignonu (Francuska).
Njezina sklonost komornoj glazbi dovela ju je do nastupa s brojnim partnerima: u Australiji s Philippeom Cuperom, solistom na klarinetu Orkestra pariške Opere, tijekom glazbenih krstarenja s violončelistom Alainom Meunierom, oboistom Davidom Walterom, violinistom Alexisom Galpérineom; bila je na mnogim turnejama s perkusionistom Jeanom Geoffroyem, harmonikašem Maxom Bonnayem i pjevačicom Susannom Moncayo; radi s violinisticom Dianom Cazaban i snima Beethovenov kvintet s kvartetom Diastema. Njezin repertoar je širok i pokazuje veliku naklonost glazbi dvadesetog stoljeća. Nastupila je u osamdeset praizvedbi (Denisov, Taïra, Nodaïra, Hosokawa, Louvier itd.) i redovito surađivala s brojnim skladateljima kao interpret, ali i kao pedagog u svojoj klasi na Ecole Normale de Musique u Parizu gdje prima mnogo stranih studenata (Europa, SAD, Kanada, Argentina, Čile, Tajvan, Kina, Japan).
Također drži majstorske tečajeve francuske glazbe; voli Debussyja, Ravela, Messiaena i Dutilleuxa.
Na Ecole Normale usavršavala se pod vodstvom velike pedagoginje Germaine Mounier i gdje je jednoglasno stekla “diplomu učitelja” i “diplomu koncertiranja”. Svoj poseban osjećaj za frazu i boju duguje majstorskim tečajevima koje je pohađala kod velike pedagoginje Marije Curcio. Od 80-ih je sa svojim suprugom, saksofonistom Claudeom Delangleom, obišla svaki kutak planeta i s njim snimila petnaestak ploča, uglavnom za švedsku tvrtku BIS. Njihov susret datira još od zajedničkih početaka na Conservatoire National de Région u Lyonu. Gospođa Delangle nagrađivana je na međunarodnim natjecanjima Maria Canals u Barceloni (Španjolska) i Ženevi (Švicarska).
André CAPLET (1878-1925)
Légende (1905) (14’)
Ichiro NODAÏRA (1953)
Arabesque (1981) (13’)
1772-2022, 250ème anniversary of the Éditions Henry-Lemoine-Paris. Arabesque is the first piece published in Claude Delangle saxophone collection (1981).
Claude DEBUSSY (1862-1918)
Deux Arabesques (1890-1891) (7’)
Philippe LEROUX (1959)
SPP (1993) (12’)
Fernande DECRÜCK (1896-1854)
Sonate en ut # (13’) (1943)