Hrvatski Dom Split
Hrvatski Dom Split

novosti

POZIV NA DOSTAVU PONUDE

30.04.2025.
Naručitelj Javna ustanova u kulturi Hrvatski dom Split, Split, Tončićeva 1, provodi postupak prikupljanja ponuda za sustav ozvučenja, scenske rasvjete i pozornice za 1100

PREDMET:  Poziv na dostavu ponude

 

Naručitelj Javna ustanova u kulturi Hrvatski dom Split, Split, Tončićeva 1, provodi postupak prikupljanja ponuda za sustav ozvučenja, scenske rasvjete i pozornice za 1100. godišnjicu krunidbe kralja Tomislava.

Sukladno čl. 12. St. 1. t.1. Zakona o javnoj nabavi za nabavu roba i usluga procijenjene vrijednosti do 26.544,56 € i radova procijenjene vrijednosti do 66.361,40 € bez PDV-a, naručitelj nije obvezan provoditi postupak javne nabave propisan Zakonom.

 

  1. PODACI O NARUČITELJU

Javna ustanova u kulturi Hrvatski dom Split

Split, Tončićeva 1

OIB: 74476770642

Mob/ Tel: 098303010 / 0992222990

Kontakt osoba: Slaven Tahirbegović, upravitelj tehnike / Ivona Zulim, producentica

e-mail: slaven@hdsplit.hr / producent@hdsplit.hr

  1. EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE

02/25

 

  1. VRSTA POSTUPKA NABAVE

Jednostavna nabava

 

  1. OPIS PREDMETA NABAVE

 

4.1. PREDMET NABAVE

Predmet nabave:

  1. Sustav ozvučenja za generalnu probu 24.05.2025g. i koncert 25.05.2025 g., uključuje sav potreban popratni materijal i mikrofone sa priborom. Potrebno je osigurati 6 monitora za potrebe monitoringa zbora, solista i orkestra. Potrebno je osigurati 2 mikrofona za potrebe konferanse.
  2. Scenska rasvjeta za generalnu probu 24.05.2025g. i koncert 25.05.2025 g, uključuje sav potreban materijal i rampe/nosače za rasvjetna tijela.
  3. Pozornica dimenzije 12 x 10 metara sa scenskim podestima (praktikablima) prema priloženom nacrtu.
  4. Transport i postavljanje te skidanje od skladišta HNK Split do Peristila i povrat istih u skladište HNK Split.

 

4.2. PROCIJENJENA VRIJEDNOST NABAVE

12.500,00 eura bez PDV-a.

4.3. KOLIČINA I OPSEG PREDMETA NABAVE

Predviđene količine predmeta nabave iskazane su Troškovnikom, koji je sastavni dio ovog Poziva na dostavu ponude. Stvarno nabavljena količina predmeta nabave može biti veća ili manja od predviđene količine.

Ponuditelj može dostaviti ponudu samo za cjelokupnu količinu iz Troškovnika. Ponude samo za dio tražene količine iz Troškovnika neće se razmatrati.

 

  • SPECIFIKACIJA
  1. Sustav ozvučenja za generalnu probu 24.05.2025g. i koncert 25.05.2025 g., uključuje sav potreban popratni materijal i mikrofone sa priborom. Potrebno je osigurati 6 monitora za potrebe monitoringa zbora, solista i orkestra. Potrebno je osigurati 2 mikrofona za potrebe konferanse.
  2. Scenska rasvjeta za generalnu probu 24.05.2025g. i koncert 25.05.2025 g, uključuje sav potreban materijal i rampe/nosače za rasvjetna tijela.
  3. Pozornica dimenzije 12 x 10 metara sa scenskim podestima (praktikablima) prema priloženom nacrtu.
  4. Transport i postavljanje te skidanje od skladišta HNK Split do Peristila i povrat istih u skladište HNK Split.:

- 418 sjedalica gledališta

- 20 zaštitnih ograda

- 52 stolaca za orkestar

- 30 notnih pulteva

- Lampice za notne pulteve

- Dirigentski podij i pult

- 3 kontrabas stolca

- 1 klavirski stolac

- 1 Stolac za timpanistu

 

Uvjeti:

Sustav ozvučenja mora biti dimenzioniran za ravnomjerno zvučno pokrivanje gledališta na Peristilu, glasnoća 96 dB(A), maksimalna vršna dozvoljena glasnoća >104 dB(A).

Sustav ozvučenja je koncipiran na način da se orkestar ne ozvučava, zbor od 45 članova i 4 solista se ozvučavaju na način da se u prostoru gledališta ostvari idealan omjer zvuka orkestra, zbora i solista.

Ponuditelj je dužan dostaviti reference majstora tona sa listom sličnih projekata ostvarenih u zadnje 2 godine.

Prihvatljivi proizvođači za sustav ozvučenja i monitoring: L-Acoustics, D&B, Meyer Sound.

Prihvatljivi proizvođači za digitalno tonsko miješalo: Digico, Yamaha, Midas, Soundcraft

Parcijalne ponude se neće uzimati u obzir, ponuditelj je dužan ponuditi jedinstvenu ponudu za sve tražene stavke.

Montaža gore navedene opreme 23.05.2025 godine od 17h do 6h 24.05.2025 godine

Generalna proba 24.05.2025 godine od 20h, odnosno nakon završetka vjenčanja u katedrali Sv. Duje.

Koncert 25.05. 2025 godine od 20h, odnosno nakon završetka mise u katedrali Sv. Duje

Demontaža opreme odmah po završetku koncerta

 

Kontakt osoba za sva tehnička pitanja

Slaven Tahirbegović

Mob. 098303010

Kontakt osoba za ostala pitanja

Ivona Zulim

Mob. 0992222990

 

 

  1. ROK, NAČIN I UVJETI PLAĆANJA

Naručitelj će izvršiti plaćanje na račun odabranog ponuditelja temeljem ispostavljenog e-Računa (sukladno Zakonu o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi), u roku od 30 dana od ispostave e-Računa.

 

  1. NAČIN ODREĐIVANJA CIJENE PONUDE

Cijena ponude mora biti izražena u eurima.

Ponuditelj je obvezan dostaviti kompletni troškovnik s jediničnim cijenama bez PDV-a.

Cijena ponude piše se brojkama.

U cijenu ponude bez PDV-a moraju biti uračunati svi troškovi i popusti.

 

  1. KRITERIJ ODABIRA PONUDE

Najniža cijena.

 

  1. JEZIK I PISMO PONUDE

Ponuda se izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu.

 

  1. ROK VALJANOSTI PONUDE

3 mjeseca od isteka roka za dostavu ponude.

 

  1. NAČIN DOSTAVE PONUDE

Ponuda se dostavlja u originalu u papirnatom obliku u zatvorenoj omotnici na adresu naručitelja navedenu u dokumentaciji za nadmetanje. Na omotnici ponude mora biti naznačeno:

-           naziv i adresa naručitelja,

-           naziv i adresa ponuditelja

-           evidencijski  broj nabave ( 2/25)

-           naziv predmeta nabave na koju se ponuda odnosi „Ponuda za sustav ozvučenja, scenske rasvjete i pozornice za 1100. godišnjicu krunidbe kralja Tomislava“

-           naznaka „ne otvaraj“.

 

Ponuda mora sadržavati ponudbeni list te troškovnike, sve potpisano po ovlaštenoj osobi ponuditelja i ovjerena pečatom.

 

  1. DATUM, VRIJEME I MJESTO DOSTAVE PONUDA I OTVARANJE PONUDA

Ponude se podnose putem pošte ili osobno u Tajništvu naručitelja na adresi:

JAVNA USTANOVA U KULTURI Hrvatski dom Split,

Tončićeva 1, 21000 SPLIT

od ponedjeljka do petka od 09,00 do 14,00 sati

Rok za dostavu ponuda je 08. 05. 2025. do 12:00 sati.

Neće se provoditi javno otvaranje ponuda.

Nije dopušteno elektronsko dostavljanje ponuda.

 

Prijava na newsletter
prijavi se i saznaj novosti
Prijava na WhatsApp
WhatsApp kanal Hrvatskog doma Split
pratite nas na @hrvatskidomsplit
Hrvatski Dom Split

javna ustanova u kuturi 
Hrvatski dom Split

Lokacija
Tončićeva ul. 1, 21000, Split
Telefon
+385 (0)21 213 810
Email
info@hdsplit.hr
Blagajna
Radno vrijeme ponedjeljak - subota od 09 do 13 sati i 1 sat prije početka događaja. 
Partneri
programski 
partner
zlatni medijski 
partner
medijski 
partneri
HD Split © Sva prava pridržana 2024. - 2025.
crossarrow-up Skip to content