Model prodaje: organizirana prodaja za škole i vrtiće tijekom školske godine / slobodna prodaja
Termini: po dogovoru
U sklopu interaktivne glazbene radionice Karneval životinja - Pjevaj, pleši, sviraj, slušaj! publika će uz voditeljicu i pijanista aktivno sudjelovati u izvedbi odabranih stavaka jedne od najomiljenijih skladbi za mlade, fantastične suite Karneval životinja francuskog skladatelja Camillea Saint-Saënsa. Uz autorsku pjesmu upoznat će se s pravilima koncertnog bontona, a zatim kroz različite metode i aktivnosti pomoći Noi da pred veliki potop, koji je inspirirao Saint-Saënsa za ovo djelo, okupi u arku životinje. Imitirat će lavlju riku i ptičji pjev, aktivnim slušanjem tražiti kukavicu u šumi, postati paleontolozi i otkrivati fosile klavesima te koristiti svoje tijelo kao instrument. Pri izvedbi članovi publike nisu pasivni promatrači već se aktivno uključuje u izvedbu pjesmom, plesom i tjeloglazbom te ih se potiče na iznošenje spoznaja i doživljaja
Obrazovni ciljevi:
- Upoznavanje s Javnom ustanovom u kulturi Hrvatski dom Split
- Osještavanje važnosti glazbe i kulture u širem smislu
- Upoznavanje s koncertnimm bon tonom
- Osještavanje veze između glazbe i pokreta
- Omogućavanje društveno-emocionalnog razvoja učenika
- Poticanje razvoja glazbenih sposobnosti svih učenika u skladu s individualnim sposobnostima pojedinca
- Poticanje učenika na aktivno bavljenje glazbom i sudjelovanje u kulturnom životu zajednice
- Poticanje razvijanja glazbenoga ukusa i kritičkoga mišljenja
- Poticanje razumijevanja interdisciplinarnih karakteristika i mogućnosti glazbe
- Osvještavanje vrijednosti regionalne, nacionalne i europske kulturne baštine u kontekstu svjetske kulture
Odgojno-obrazovni ishodi:
- Učenik poznaje određeni broj skladbi
- Učenik temeljem slušanja razlikuje pojedine glazbeno-izražajne sastavnice
- Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe
- Učenik pjeva/izvodi pjesme i brojalice
- Učenik izvodi glazbene igre uz pjevanje, slušanje glazbe i pokret uz glazbu
- Učenik na osnovu slušanja glazbe i aktivnog muziciranja prepoznaje različite uloge glazbe
- Učenik temeljem slušanja razlikuje pojedine glazbeno-izražajne sastavnice, osnovne skupine glazbala i pjevačkih glasova te boje muških i ženskih pjevačkih glasova
- Učenik pjevanjem izvodi autorske i tradicijske pjesme iz Hrvatske i svijeta