Hrvatski dom Split najavljuje posebno osmišljen program Koncertnog laboratorija za naše najmlađe za nadolazeće školske praznike u veljači.
U Koncertnoj dvorani Ive Tijardovića i Glazbenom salonu Jakova Gotovca pripremili smo razne radionice, bajkaonice, predstave, projekcije crno-bijelih filmova i crtića uz glazbenu pratnju, slikovnice i drugo.
*sve aktivnosti su otvorene i za naše Glazbene istraživače u Koncertnom laboratoriju u sklopu njihove pretplate
RASPORED
24. veljače
10:00 | Bajkaonica uz Tetu Operetu (radionica uz slikovnicu Tete Operete, 5€)
11:00 | Glazbeni vremeplov Tete Operete (predstava, 5€)
26. veljače
11:00 | Projekcije filmova Charlie Chaplina i Mickey Mousea (uz glazbenu pratnju u živo, 5€)
27. veljače
11:00 | Karneval životinja - Pjevaj, pleši, sviraj, slušaj (glazbena radionica mlađi uzrast - niži razredi osnovne škole, 5€)
28. veljače
11:00 | Karneval životinja - Od ideje do skladanja (glazbena radionica za stariji uzrast djece - više razrede osnovne škole 5€)
01. ožujka
11:00 | Muzikoterapijska radionica "Glazba i ja" (radionica, 5€)
Za sve dodatne informacije možete nam se obratiti na marketing@hdsplit.hr ili telefonski na 091 111 1419.
“Okovani Prometej”, 2021./22.(100 varenih samostojećih lanaca kružolikog postava visine 210 cm, kamenje, video projekcija na zidu, zvuk Skrjabinove simfonije)
Jedni od najvećih predstavnika ideala sveobuhvatnog umjetničkog djela (njem. Gesamtkunstwerk) bili su Wagner i Skrjabin koji su svoja djela ponekad stvarali ravnopravnom i naglašenom suradnjom više oblika umjetnosti. Njihov nedovršeni misterij trebao je biti sinteza svih umjetnosti. Ideal ujedinjenja svih umjetničkih vrsta najviše su htjeli izvesti preko kazališta.
Instalacija je koja povezuje mit o Prometeju, grčkome bogu koji je smrtnicima dao vatru. Upravo je ta priča bila inspiracija kompozitoru Aleksandru Skrjabinu za simfoniju Prometej / Poema vatre. Ova je instalacija nastala inspirirana upravo Skrjabinom i Eshilom, odnosno pričom o Okovanomu Prometeju. Grčki tragičar Eshil je svojevremeno znatno unaprijedio opremu pozornice (slikarijama, kazališnim strojevima, trubljama, pojavama duhova) te je uz to upotrebljavao prave scenske efekte. Drame je spajao u sadržajne cjeline trilogija te je time stvorio mogućnost vremenske perspektive velikog stila. Wagner je smatrao da su grčke tragedije iz Eshila bili dosad najbolji primjeri ukupne umjetničke sinteze.
Nedovršeni misterij za Skrjabina bila je sinteza svih umjetnosti, a predviđao je čak i upotrebu mirisa. Pojedine je glazbene tonove vezivao uz određene boje, te je tako u Prometeju skladao i dionicu za svjetlosni glasovir, odnosno da se prema pojedinim djelovima simfonije prjiciraju različita obojana svjetla unutar prostora. U tom je djelu koristio svoj mistični akrod, poznat i kao Prometejev akord.
Instalacija Okovani Prometej sastoji se od varenih lanaca, video projekcije te glazbenog ulomka. Uz ovaj rad je projiciran montirani video svjetskih požara skinutih sa interneta kao prikaz ljudske katastrofe današnjice, koja svojim mjenjanjem nijansi spektra boja (kao primjer mjenjanja boje u Skrjabinovom ulomku) daje naglasak i na povezanosti sa zvukom. Kroz rad je dan naglasak na povezivanje čvrste konstrukcije instalacije prikaza okovanosti, obojane slike videa požara i Skrjabinove simfonije kao pojačani doživljan Gesamstkunstwerka, odnosno sveobuhvatnog umjetničkog djela.
“Što? Vatre plam sad ima stvor kratkovjeki?...
…Pomažuć smrtinicima, sad padoh u jad.”
(ulomak iz Eshilovog “Okovanog Pormeteja”)
Simfonijska bajka Peća i vuk napisana je svrhu edukacije najmlađih kazališnih gledatelja. Skladana je za gudački orkestar kojem su pridruženi puhačka sekcija i udaraljke, kao i narator. Svaki je lik priče predstavljen jednim instrumentom. Radnja je jednostavna - dječak Peća provodi dane u djedovoj kućici u šumi. Jednog dana ostavi otvorena vrata dvorišne ograde i krene na livadu. Djed upozorava Peću na opasnost od vuka, ali Peća mu ne vjeruje, bježi od kuće i kreće u susret opasnosti.
Simfonijska bajka Peća i vuk napisana je svrhu edukacije najmlađih kazališnih gledatelja. Skladana je za gudački orkestar kojem su pridruženi puhačka sekcija i udaraljke, kao i narator. Svaki je lik priče predstavljen jednim instrumentom. Radnja je jednostavna - dječak Peća provodi dane u djedovoj kućici u šumi. Jednog dana ostavi otvorena vrata dvorišne ograde i krene na livadu. Djed upozorava Peću na opasnost od vuka, ali Peća mu ne vjeruje, bježi od kuće i kreće u susret opasnosti.
...
Popusti se primjenjuju! Više informacija o prodaji i popustima u sezoni 2024./2025. možete pronaći ovdje.
Simfonijska bajka Peća i vuk napisana je svrhu edukacije najmlađih kazališnih gledatelja. Skladana je za gudački orkestar kojem su pridruženi puhačka sekcija i udaraljke, kao i narator. Svaki je lik priče predstavljen jednim instrumentom. Radnja je jednostavna - dječak Peća provodi dane u djedovoj kućici u šumi. Jednog dana ostavi otvorena vrata dvorišne ograde i krene na livadu. Djed upozorava Peću na opasnost od vuka, ali Peća mu ne vjeruje, bježi od kuće i kreće u susret opasnosti.
Simfonijska bajka Peća i vuk napisana je svrhu edukacije najmlađih kazališnih gledatelja. Skladana je za gudački orkestar kojem su pridruženi puhačka sekcija i udaraljke, kao i narator. Svaki je lik priče predstavljen jednim instrumentom. Radnja je jednostavna - dječak Peća provodi dane u djedovoj kućici u šumi. Jednog dana ostavi otvorena vrata dvorišne ograde i krene na livadu. Djed upozorava Peću na opasnost od vuka, ali Peća mu ne vjeruje, bježi od kuće i kreće u susret opasnosti.
Simfonijska bajka Peća i vuk napisana je svrhu edukacije najmlađih kazališnih gledatelja. Skladana je za gudački orkestar kojem su pridruženi puhačka sekcija i udaraljke, kao i narator. Svaki je lik priče predstavljen jednim instrumentom. Radnja je jednostavna - dječak Peća provodi dane u djedovoj kućici u šumi. Jednog dana ostavi otvorena vrata dvorišne ograde i krene na livadu. Djed upozorava Peću na opasnost od vuka, ali Peća mu ne vjeruje, bježi od kuće i kreće u susret opasnosti.
Simfonijska bajka Peća i vuk napisana je svrhu edukacije najmlađih kazališnih gledatelja. Skladana je za gudački orkestar kojem su pridruženi puhačka sekcija i udaraljke, kao i narator. Svaki je lik priče predstavljen jednim instrumentom. Radnja je jednostavna - dječak Peća provodi dane u djedovoj kućici u šumi. Jednog dana ostavi otvorena vrata dvorišne ograde i krene na livadu. Djed upozorava Peću na opasnost od vuka, ali Peća mu ne vjeruje, bježi od kuće i kreće u susret opasnosti.
Simfonijska bajka Peća i vuk napisana je svrhu edukacije najmlađih kazališnih gledatelja. Skladana je za gudački orkestar kojem su pridruženi puhačka sekcija i udaraljke, kao i narator. Svaki je lik priče predstavljen jednim instrumentom. Radnja je jednostavna - dječak Peća provodi dane u djedovoj kućici u šumi. Jednog dana ostavi otvorena vrata dvorišne ograde i krene na livadu. Djed upozorava Peću na opasnost od vuka, ali Peća mu ne vjeruje, bježi od kuće i kreće u susret opasnosti.