Na svom koncertu u Hrvatskom domu Split jedna od najtraženijih hrvatskih koncertnih solistica, violončelistica Monika Leskovar, odabire raznolik program i suradnju s još jednim istaknutim violončelistom, Branimirom Pustičkim te Zadarskim komornim orkestrom. Talijanska serenada Huga Wolfa i Holberg suita Edvarda Griega, dva klasika gudačkog orkestralnog repertoara, toplom nostalgičnom notom daju okvir putovanju do baroka i natrag u romantizam, sve do izleta u 21. stoljeće. Koncert za dva violončela djelo je koje se rijetko može čuti na domaćim koncertnim pozornicama, snažnog je dramskog potencijala koji Vivaldi crpi iz tamnih boja dvaju dubokih solističkih gudača. Za dva violončela i gudače je i skladba Violloncelles, Vibrez!, jednog od najprepoznatljivijih suvremenih skladatelja, Giovannija Sollime, čija se djela se odlikuju snažnom izražajnošću i sviračkom atraktivnošću. Prvi od pet Haydnovih koncerata za violončelo, u C-duru, jedno je od istinskih remek-djela svoga tvorca, ispunjen šarolikošću još uvijek rane, pretklasične koncertne forme i svježinom i obiljem tematskog materijala, koji u galantnoj igri i nizu bravura dijele i izmjenjuju solist i orkestar.
Hugo Wolf: Talijanska serenada
Joseph Haydn; Koncert za violončelo i orkestar u C-duru HOB
Antonio Vivaldi: Koncert za dva violončela i orkestar u g-molu, RV 531
Antonio Sollima: Viollonceles, Vibrez! za dva violončela i gudače
Edvard Grieg: Holberg suita